Waarvoor kom jij op Bokt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mandymonica

Berichten: 802
Geregistreerd: 31-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 14:58

Cassidy schreef:
Bokt heeft me door menig saaie werkdag heen geholpen, dus zinnig tijdverdrijf.
Ik gebruik het ook om in contact te blijven met mensen.
Ik leer elke dag nog wat van bokt, leer andere visies op bepaalde vraagstukken kennen, leer hoe anderen tegen een probleem aankijken. En ik probeer zelf ook elke dag mijn beetje kennis door te geven, zodat bokt een informatief forum wordt en blijft.


Hier sluit ik mij volledig bij aan... helaas ook bij die eerste zin... mijn werk is niet eens zo saai trouwens, bokt is gewoon té verslavend af en toe en vrijwel altijd leuker dan werk. Bart, kan je geen tijdklok aanmaken voor de "werkbokkers", zodat we onszelf misschien op die manier een beetje discipline kunnen bijbrengen? Nagelbijten / Gniffelen ~~}>

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 15:43

-gezelligheid
-informatie en ervaringen lezen
- mooie paarden bekijken
- tijdverdrijf

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 19:41

mandymonica"]
[quote="Cassidy schreef:
Bart, kan je geen tijdklok aanmaken voor de "werkbokkers", zodat we onszelf misschien op die manier een beetje discipline kunnen bijbrengen? Nagelbijten / Gniffelen ~~}>


Gewoon heel Bokt dichtgooien tussen half 9 en 5 Knipoog

Maar dat werk, of beter gezegt mijn studie, is wel de reden dat ik een tijd terug aan vriendlief gevraagt heeft om een klok tussen mijn internetverbinding te zetten... Bloos

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 20:41

tegenwoordig kom ik voor de Plussies, hier heb ik al verdomd veel leuke contacten aan over gehouden en hoop er in de toekomst nog meer aan over te houden

lees heel veel mee op FA, maar reageer maar niet meer

en als ik elders op het forum wat leuks tegenkom wil ik weleens reageren, maar dat is zelden Haha!

Soms stuit ik op belangrijke info, dat is altijd handig

en verder is het een leuk tijdverdrijf als ik me verveel Haha!

Brit

Berichten: 4378
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 21:27

- HAW vind ik leuk naar te kijken
- ITP ook maar weer minder
- Als ik iest wil weten kan ik het vragen
- Tips
- Meningen van anderen
- Koopjes
- verkoopjes

en ik kom op bokt omdat ik niet veel te doen heb op het net
en omdat het de leukste site is die ik echt vaak bezoek

gemske

Berichten: 3548
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Dwingeloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 01:54

Voornamelijk om ervaringen te kunnen delen. Ik vind het geweldig dat je eindeloos over je eigen paardje kan kletsen zonder dat mensen het vervelend gaan vinden. (heb je haar weer met d'r knol)
Vooral nu, nou ik al vanaf elf uur alleen op de bank zit om te waken bij mijn drachtige shet, die ineens is begonnen met kegelen vanavond Haha! OK dan! is dit een ideale manier om wakker te blijven!
Ik zit voornamelijk op de kraamstal (kan dat niet een blijvend topic worden? Steeds dikker wordende buiken zijn interessant hoor!), ook met de barncammers Knipoog
Als het veulen er straks is zal het weer meer UZ worden waarschijnlijk.

Ik vind het ook erg leuk om zo in heel nederland mensen te 'leren kennen'. Lachen

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 01:54

Ik heb al menig leuk contact aan Bokt over gehouden.
1.5 jaar geleden zijn wij naar Drenthe verhuisd en ik kon hier dus werkelijk niemand, nog voor ik hier kwam wonen had ik al aardig wat contact met mensen hier uit de buurt, heb zelfs een blauwe Maandag een bijrijdster gehad die ik dus hier al had voor ik hier woonde Haha! de afspraken waren al gemaakt toen ik nog in Uithoorn woonde
Door bokt heb ik nu zeer veel contacten en daar ben ik erg blij mee OK dan! (is mede ook door de Bokt snuffelmarkt, daar komen ook ieder jaar weer nieuwe mensen bij)

Verder leer ik hier een hoop en zit ik met een probleem kan ik altijd op bokt terecht, hulp is nooit ver weg.
Ik koop via Bokt maar verkoop ook via Bokt, eerst gewoon particulier maar nu is er EA-CO en mag ik ook mijn shopje promoten OK dan!

Ook erg belangrijk ik heb hier 3 pony's en 1 paard staan die ik alle 4 van Bokkers heb

En tja, wat nog meer, ik lees graag verhalen op verslag van de dag, kijk regelmatig bij medisch, daar vind ik eigenlijk altijd wel wat ik zoek en zo niet, vraag stellen en binnen een dag zit ik bomvol info! Vraag maar raak kom ik ook regelmatig, ach, alle paardenfora eigenlijk wel.
Feit blijft, Bokt is verslavend, mijn knip is niet blij met de tel. rekening maar dat is gelukkig in Juni opgelost, dan eindelijk ADSL via de telefoon dus kan ik als ik wil de hele dag Bokken OK dan!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 09:54

(Ik ben een tijdje weg geweest,maar nu weer terug... eneh,ik merk meteen dat ik het gemist heb:P)

In het begin kwam ik op bokt voor informatie en tips.
Maar later kwam ik ook voor de foto's,de verhalen enz.
Daar kan je veel van leren,en daar heb ik veel van geleerd.
En het is natuurlijk ook gezellig!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 12:31

Voor de gezelligheid, de klets en om te kijken of ik nog wat wijzer kan worden (of iemand kan helpen wijzer te worden Haha! ).

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 15:33

Idd, de gezelligheid, je steekt overal nog wel wat van op.
Ook foto's ed vind ik altijd erg leuk (en leerzaam)

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 15:33

Op zoek naar info, gezelligheid, vrienden en leuke contacten op bokt en inmiddels verslaving Tong uitsteken

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 15:40

Bokt helpt me om mijn stage door te komen, wantdie is echt saai! Ik vind het gewoon een leuke site, je kunt tips opdoen em foto's kijken vind ik leuk!Ik heb nog geen contact gelegd via bokt met anderen maar dat komt hopenlijk nog!

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 21:40

Ik kom op bokt voor de informatie, voor DVT, en voor mijn verhaal kwijt te kunnen daarbij mijn mening en ervaringen te delen met andere

Bokt heeft ook gezorgt dat ik mijn oude pony's terug heb gevonden en zover dat ik er zelf 1 klaar aan het maken ben

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 22:37

Ik ben ook een beetje een junk op bokt. Voor mij is het belangrijkste het uitwisselen van informatie met mede-paardenliefhebbers. Mensen met verschillende achtergronden en opleidingen, het maakt niet veel uit. Paarden zijn hèt onderwerp. Ik kijk eigenlijk nooit naar de foto's en meestal naar dezelfde topics. Iedereen heeft zo zijn favorieten. Ik vind bokt heel waardevol, het is mijn favoriete website.

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 00:02

Absoluut de gezelligheid, de slappe en sterke discussies.
De info, want leren doe ik hier ook.
en ik heb er ook een paar leuke contacten aan overgehouden! Lachen Lachen
I just looooove bokt Lachen

prompter

Berichten: 11114
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 00:07

Ontspanning, lekker over paarden kletsen, en inmiddels ook hele leuke en waardevolle mensen leren kennen. Heerlijk tijdverdrijf Lachen.

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 00:54

Omdaty ik verslaafd ben Haha!
Nee gewoon het is leuk en je ka er veel leren. Ook lekkere pittge discussue af en toe, die je weer aan het denkn kunnen zetten.

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 19:17

voor de gezelligheid en ook natuurlijk voor de paarden info. Ik kijk meestal op paarden forums en post bij t'kippenhok en jeugdhonk enzo

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 20:37

Vooral voor FA om daar bij te leren, meningen te delen en andere mensen aan info te helpen als dat mogelijk is.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:30

Op bokt kun je blijven praten over je hobbie, de meeste kennisen hebben erte weinig verstand van of boeit het niet. Ook vind ik het erg gezellig hier. Natuurlijk is het ook leuk om foto's te kijken en informatie uit te wisselen maar dat was niet mijn doelstelling om hier te komen. Ik weet nog wel dat een van mijn eerste berichten ging over dat ik een pony zocht Haha!

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 08:41

om te zeuren en kletsen met bekenden en onbekenden Haha!

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 09:07

Ik ben ook niet origineel, maar voor mij is het ook voor:
- Ervaringen enz lezen/opdoen van andere paardenliefhebbers
- Foto's bekijken
- Leuke tijd verdrijf
- Vind het leuk om tussen de spullen te neuzen die te koop worden aangeboden.

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 11:42

tja...

ik vind het gewoon heel erg leuk, ik had me aangemeld omdat ik me verveelde, en erg veel met paarden doe, maar ik zit nu elke dag minimaal 2 uur op obkt!