Eindelijk hoor

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Eindelijk hoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 16:55

heb ik een UN Haha!.

Maar ik ben er best pissig over want het is in een topic waar ik reageer op iemand die beweert dat ik over de verharde weg GALOPPEER en waarin ik nadien uitleg hoe dat nou zit met verharde en dat ik daar dus niet GALOPPEER.

Krijg een pb'tje van Sugarmiss 'ik heb je gewaarschuwd dat je ontopic moest blijven en je ging off topic, daarom een UN'. Ja ja, een knap staaltje 'ik heb macht, laat ik er ook iets mee doen'.

De waarschuwing is terecht, tenminste, tot op zekere hoogte. Want het zou fijn zijn als de betreffende moddereter dan ook haar op haar tanden liet zien en de berichten van Jarengo, waarin staat 'lekker hoor Fasel, galopperen op het verharde, jouw paard heeft straks geen pezen meer over', ook zou weghalen.

Nee, in plaats daarvan krijg ik een bericht terug (idd na een pb van mijn kant) dat ik hier niet hoef te komen. Nee, das waar, als het zo moet gaan verwijder dan alsjeblieft vandaag nog mijn account want met dit soort mensen wil ik niet eens iets te maken hebben.

Boos!

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:24

Ach gut belachelijk... je mag jezelf toch wel verdedigen?

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:31

Tsss.. dat slaat inderdaad nergens op..
Lijkt me toch wel dat je jezelf mag verdedigen? Logisch toch?
Naja, wees blij dat het nog geen OW was...

Maar als ik vragen mag, wat was het betreffende topic? Haha!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:38

Ik heb het betreffende topic gelezen, ik ga er van uit dat enkele van Fasel's reacties weggehaald zijn, dus daar ga ik me niet over uitspreken, maar naar mijn mening heeft de user Jarengo zeker ook een waarschuwing per pb en/of UN verdiend. En zelfs niet alleen voor het bericht waarin staat dat Fasel op de verharde weg zou galloperen!!! Scheve mond

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:52

Uhm ik kan er niet over mee praten want heb het allemaal niet gevolgd maar ben wel benieuwt wat een UN is? Ik ken wel OW maar UN heb ik nog nooit van gehoord...

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:22

UN = User Note, in de regels enzo staat een hele uitleg

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:23

Ik heb het topic uitgespit en ik krijg eigenlijk alleen maar de neiging om de persoon uit rijswijk te vragen of ze heel erg lange tenen heeft of nooit heeft geleerd te comuniceren?? Jemig het is maar goed dat ze niet op mij zo gereageert heeft. Ik vrees dat ik dan meteen een tijdje niet meer op bokt mag komen. Zo loop je dus een UN op. Dat is wel erg snel.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 19:35

Het topic is 'hooi of stro'.

Kijk, ik snap best dat ik niet off topic mag gaan. Geen probleem mee. Maar moet je dan na twee keer meteen een UN sturen Verward. Ik had het meer gewaardeerd als ze even een pb had gestuurd met 'Fasel, wil je aub on topic blijven' in plaats van meteen een machtsmiddel gebruiken. Vind ik jammer en in mijn ogen onnodig. En ja, ik werd er wat kribbig van.

Normaliter kan ik dingen makkelijk over me heen laten gaan maar het is hier een aanval op mij en mijn manier van omgaan met mijn paard. Als iemand zegt dat ik iets doe dan vraag ik 'hoe kom je daarbij'? Dan leg ik toch echt graag even uit dat ik helemaal niet datgene doe. Ik voelde me echt gekwetst door die uitspraak omdat iedereen weet dat ik het beste voor heb. Wil niet zeggen dat ik geen fouten maak overigens.

Hoe dan ook, dit vind ik een uiterst onterechte zaak. Zeker als je dan een opmerking eractheraan krijgt 'je bent niet verplicht hier te komen' met een zwaai smiley erachteraan.

Karuna: GEFELICITEERD even tussendoor.

Jarengo kan heel goed in mijn profiel verkeerd gezien hebben dat wij op het verharde aan komen rijden op de wedstrijd Holten. Maar niet in galop. Had ik haar ook een pb kunnen sturen, absoluut. Maar gezien het feit dat zij het zo open en bloot neerzet heb ik dat niet gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:48

Fasel schreef:
Hoe dan ook, dit vind ik een uiterst onterechte zaak. Zeker als je dan een opmerking eractheraan krijgt 'je bent niet verplicht hier te komen' met een zwaai smiley erachteraan.

Je meent het niet he Verward . Ik kan me voorstellen dat je dat even verkeerd is geschoten hoor Ach gut .

Btw, wat kan het je nou bommen dat een of ander miep roept dat je galoppeert op straat, zal ff lekker worden zeg Haha!. Laat die lui toch kletsen, ze weten toch niet beter.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 19:54

Nou dat is ook wel zo Lovely. Dat zou ik me niet moeten aantrekken maar ja, doe je toch, misschien wel juist omdat Raak een verleden met pezen heeft, als ik ergens voorzichtig mee ben dan is het daar wel mee.

Maar het is me zeer zeker verkeerd geschoten, dat kan je wel zeggen.

Poeh, blij dat ik even van me af kan blazen.

DANK jullie wel allemaal Lovers

Ann

Berichten: 13253
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:04

Ik ben benieuwd of Jarengo ook minstens een UN heeft gekregen, die kwam behoorlijk giftig uit de hoek Clown
Daar stoorde ik mij meer aan dan aan de zgn. off-topic reacties...

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:13

Vind het echt een behoorlijk belachelijke reactie om direct een UN te geven.... Er wordt op Bokt ontelbaar vaak oftopic gegaan, en dan om 2x wordt direct een UN uitgedeeld? Belachelijk....

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 20:14

Denk het niet. Want mijn UN was van vandaag nadat ik 2 x offtopic ging. De rest van de berichten hierover zijn niet verwijderd, mijn laatste bericht met uitleg juist wel. En dat is jammer.

Ik heb in eerste instantie daardoor ook wat pinnig naar SM gereageerd en dat was niet helemaal terecht misschien maar ik had toch zoiets van ik zet het hier neer want ik vind het een openbare aanval op mijn manier van omgaan met het paard en dat kwetst me. Ik heb zoiets van laten mensen dan ook maar mijn kant lezen.

Hoe dan ook, moddie heeft het niet helemaal netjes gedaan. En ik hoop dat ze dat zelf ook een beetje inziet.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:26

Fasel: dat bedoelde ik ook volgens mij Haha! Haha!

Maar indd.. moddie heeft het niet helemaal netjes gedaan... jammer Lachen

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 20:33

oh maar ik had jouw reactie nog niet gezien Amethyst. Daarom komt het wat raar over.

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:36

hmm misschien niet slim van me om dit te zeggen, maar ik ga iedere dag wel meer dan eens off-topic (zelfs in dit topic nog btw Tong uitsteken)
en ik heb nog geen enkele UN...

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:36

Vind het inderdaad ook jammer dat het zo gegaan is. Hopen dat de moddie dit topic leest zodat ze jou kant van het verhaal ook kan lezen...

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 20:39

Nou Chickey, ik wil in ieder geval dat mensen weten dat ik dus niet galoppeer over het verharde Haha!. Wat de moddie vindt, ik denk maar zo, ze moet zichzelf in de ogen kunnen kijken. Maar het zou fijn zijn als ze inderdaad de andere kant ook kan zien van het verhaal. Al zet ze het dan maar in dat bewuste topic neer.

Yessy: hou je mailbox maar in de gaten Haha!

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:43

Fasel schreef:
Yessy: hou je mailbox maar in de gaten Haha!

wat je niet ziet, bestaat niet Muziek!

Haha!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:46

Yessy: hahahaaha... die is goed Haha! Haha!

Fasel: nu je het zegt zie ik het ook. We plaatsten bijna tegelijk Haha! dom van mij Bloos

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:48

Ach je krijgt al een UN als je een verkeerde smiley gebruikt Knipoog

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:49

Koe
in dat geval kunnen ze het betreffende smilie beter uit de lijst weghalen, scheelt weer wat gezeik

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 20:50

Verkeerde smiley Verward

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:53

Als je een verkeerde smiley gebruikt?
Waar slaat dat nou weer op?


En wij gaan gruwelijk offtopic Bloos! Haha!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:53

Nee de zin en de smiley paste niet bijelkaar ofzo Scheve mond