Ik weet dat ik inmiddels al wel bekend ben in de spamcomputers helaas, alleen zijn ze er nog niet achter dat ik een meisje ben

Ik heb al eerder een mailtje gehad dat ik spam naar mezelf zou versturen. Ik ben wel goed, maar ik ben niet gek dus ik heb het echt niet zelf verstuurd (zeker omdat die sites niet in mijn history te vinden zijn

Maar goed, vandaag kreeg ik dus een heel geraffineerd mailtje. Zo eentje dat je iets niet goed getiept hebt die terugkomt van de Postmaster (in het verleden zou ik dan een mail via china aan mezelf hebben willen sturen, yeah right!). Nu zou ik een mail gestuurd hebben naar info@nixward.net en die werd gebounced door www.icmc.nl. Beiden zijn bestaande NEDERLANDSE sites

Het ziet er allemaal heel echt uit, ik zou een mailtje gestuurd hebben met daarin de tekst: 'information about you' met een attachment er weer aan. Als dit soort mailtjes met MIJN e-mail adres écht de wereld rond gaan dan kan ik wel inpakken en mijn mail beter afsluiten (ik weet dat je nooit meer van spam afkomt, maar met zo'n 10 mailtjes per dag prees ik me altijd rijk, geloof dat het veel erger kan, maar nu..

Heb iig geen virus en geen spyware (wel gehad btw). Als er dus één of andere *^%#%^( onder mijn naam spam denkt te kunnen versturen ga ik 'm persoonlijk opzoeken en zijn graatjes grillen! Vrees alleen dat het niks uithaalt en dat ik mijn buitengewoon práchtige mailadres op kan geven en pas over vijftig jaar weer uit de kast kan trekken