Problemen met mn kleureninstellingen,wie helpt ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spikkel

Problemen met mn kleureninstellingen,wie helpt ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 20:28

Papa ging eens op de computer...
Gevolg :

De kleuren staan op 16 bits als ik naar bureaublad ga,rechtermuisknop en dan op eigenschappen klik en zo mijn kleurinstellingen te veranderen : lukt niet.Ook niet als ik mijn computer opnieuw opstart (wat gevraagd word).

En die pictogrammen op het bureaublad zijn ook supergroot en in de taalbalk veel te klein :s ! (op instellingen staat ook niet op 'grote pictogrammen gebruiken').

Hoe wijzig ik deze instellingen want mijn computer aanvaard de nieuwe precies niet Scheve mond ?

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 21:50

Onder je computerscherm zitten ook van die knipjes voor je kleur, probeer daar is wat mee

Spikkel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-04 13:13

Jah had ik ook al geprobeert en haalt ook niet veel uit Scheve mond .

Zou misschien mijn grafische kaart stuk zijn ? Maar ik heb nu dus 16 bits en als je grafische kaart stuk is kan je dan wel 16 bits hebben? Pfff Scheve mond Huilen

Tinus19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 14:53

Misschien dat je je resolutie moet aanpassen.. dat zit ook bij de eigenschappen van je bureaublad (zo'n schuifbalkje, staat nu waarschijnlijk op 640*480 of 800*600 o.i.d) Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 16:39

Misschien even je driver van je videokaart opnieuw installeren?

Spikkel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 16:31

Hetc is opgelost ondertussen , gelukkig want ik kon niet langer meer zonder bokt Lachen !! Mn pa ging weer aan de instellingen klooien , oke hij heeft het nu wel opgelost maar voor het kon evengoed weer verkeerd aflopen .