Even voorstellen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lisanne_1997

Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-26 11:04

Hoi allemaal, ik ben alweer een poosje meelezend lid en hoop snel weer lid van de kudden te kunnen worden na jaren afwezig geweest te zijn met in die jaren een hack waardoor mijn oude bokt account verloren is gegaan.

Ik ben dol op dieren in het algemeen, heb helaas geen huisdieren (past niet in mijn appartementje helaas) en ben altijd creatief bezig, tekenen, haken naaien, lederbewerking en nog meer.

Ik heb geen eigen paard maar verzorg alweer 6 jaar een hele lieve haflinger en mijn oma heeft nogsteeds een paar shetjes in de wei staan waar ik mee opgegroeid ben.

De shetjes:
Bonnie, het omaatje, helaas een slechte winter gehad maar hoop haar nog een mooie zomer te kunnen geven, het is een vechtertje die dit jaar 30 kaarsjes mag uitblazen.

Afbeelding

Afbeelding

Carlo sinds zijn geboorte mijn favoriet, een goedzak die liever lui dan moe is, helaas met zomereczeem en gevoelige hoefjes.

Afbeelding

Afbeelding

En stasja de jongste van het stel, al is ze met 17 jaar ook al geen jonkie meer, een pittige dame met helaas ook zomereczeem en gevoelige hoefjes.

Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig weten we meestal de eczeem en hoefproblemen (aardig) onder controle te houden, niet altijd makkelijk met pony's die niet veel meer doen als weiland ornamenten spelen.

En dan de grootste shetlander (haflinger) van allemaal: Toon, mijn grote vriend. Af en toe een boefje maar altijd hard werkend. Ook hij is de jongste niet meer dus we zijn de laatste jaren wel iets minder fanatiek meer met rijden maar zolang het gaat hobbelen we lekker door.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Saul

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-26 11:13

Welkom!
Wat een leuke pony's, je bent een leuke combi met de haf :j

Dat er nog maar veel kaarsjes uitgeblazen mogen worden :)

Wesseltje

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-26 01:12

Wat een leukerds allemaal <3

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-26 01:15

Welkom hier! Wat een leuke verzorgpony's heb je. Die shetjes zijn aandoenlijk op leeftijd. Ze zien er goed uit. De haflinger is prachtig, mooi dat je daar nog zoveel plezier mee hebt. Hopelijk nog veel fijne jaartjes voor de boeg voor jullie samen

Lisanne_1997

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-26 08:46

Bedankt allemaal,
De shetjes zijn echt mijn zorgenkindjes, door de jaren heen weleens strijd gehad met mijn opa over de verzorging en nu begint de oudste wel echt broos te worden (foto's en vacht geven wel een vertekend beeld van de werkelijkheid)
We hebben haar gisteren weer verwend met slobber en een lange poets sessie... wat een haar kwam daar af, gewoon een tweede Bonnie /3
Afbeelding
En carlo is nog niet heel erg aan het verharen maar stond flink te zweten... tondeuse bot op een klein stukje van de hals... was niet doorheen te komen (vorig jaar ook halsje geschoren rond deze tijd)
daar geen foto meer van gemaakt maar die ziet er nu dus niet uit _O-

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-26 09:44

Jeetje, wat een haar komt daar vanaf, zeg!