Ik ben dol op dieren in het algemeen, heb helaas geen huisdieren (past niet in mijn appartementje helaas) en ben altijd creatief bezig, tekenen, haken naaien, lederbewerking en nog meer.
Ik heb geen eigen paard maar verzorg alweer 6 jaar een hele lieve haflinger en mijn oma heeft nogsteeds een paar shetjes in de wei staan waar ik mee opgegroeid ben.
De shetjes:
Bonnie, het omaatje, helaas een slechte winter gehad maar hoop haar nog een mooie zomer te kunnen geven, het is een vechtertje die dit jaar 30 kaarsjes mag uitblazen.

Carlo sinds zijn geboorte mijn favoriet, een goedzak die liever lui dan moe is, helaas met zomereczeem en gevoelige hoefjes.

En stasja de jongste van het stel, al is ze met 17 jaar ook al geen jonkie meer, een pittige dame met helaas ook zomereczeem en gevoelige hoefjes.

Gelukkig weten we meestal de eczeem en hoefproblemen (aardig) onder controle te houden, niet altijd makkelijk met pony's die niet veel meer doen als weiland ornamenten spelen.
En dan de grootste shetlander (haflinger) van allemaal: Toon, mijn grote vriend. Af en toe een boefje maar altijd hard werkend. Ook hij is de jongste niet meer dus we zijn de laatste jaren wel iets minder fanatiek meer met rijden maar zolang het gaat hobbelen we lekker door.