1 april 2026

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

APCIII

1 april 2026

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 19:14

Bij het schrijven van deze topicstart bladerde ik ter inspiratie door het topic van vorig jaar. En de overeenkomsten zijn nogal, ehm, treffend. :))

Zo begon de versie van vorig jaar met de tekst
Citaat:
De vogels fluiten, de zon schijnt tussen de mistbanken door en zo hier en daar sta je te ##$&*&@# omdat de autoruiten weer eens rondom krokant dichtgevroren zitten.

Dus, kort samengevat, er is in een jaar tijd helemaal niets veranderd. O:)
Afgezien van het feit dat er natuurlijk een regeltje bij gekomen is in 't overzichtje: :list:

[BZ] 1 april 2025 - 3 maart
[BZ] 1 april 2024 - 09 maart
[BZ] 1 april 2023 - 26 maart
[BZ] Het 1 april 2022 topic! - 27 februari
[BZ] Uhm.. nog geen 1 april topic in 2021???? - 14 maart
[BZ] 1 april 2020 - 11 maart
[BZ] 1 april 2019 - 20 februari
[BZ] 1 april 2018 - 19 februari
[HK] 1 April 2017, dit jaar weer roze? - 20 februari
[BZ] 1 April 2016 , wat gaat het zijn - 29 februari

Had ik al gezegd dat er niet zoveel veranderd is?
Want ook Lalidan was alweer zo hier en daar aan 't informeren of we al bezig waren met de de grappendag van dit jaar :))
Lalidan schreef:
(...)
Zijn jullie eigenlijk inmiddels al wat bezig met 1 april of slaan we alles maar over dit jaar?

Dus, tja, ehm... Heeft er al iemand een grap gespot?

De brandstofprijzen zijn het in elk geval niet. Die zijn in elk geval niet grappig -O-
De toestand in de wereld is het ook niet Afgezien dat de heer G.B.J. Hiltermann er ook al een tijdje niet meer is, is ook de toestand op zichzelf niet grappig.
Steen brokstukken die uit de lucht vallen? Misschien grappig om van een afstandje te zien, maar niet grappig als je op dat moment over straat loopt...

Of wellicht 200km (retour) in de auto zitten om iemand te helpen een katten-krabpaal op te zetten? Dat had een goede grap kunnen zijn, ware het niet dat 't bittere ernst was. Je kunt een kat die al jaren op z'n krabparadijs wacht toch niet nóg langer laten wachten? Inderdaad. :o :+

Doe mij dan toch maar de bokt-grap. Dat kan na bovenstaande conclusies alleen maar meevallen!

Maar, heeft iemand al een hint gespot? Ik zelf helaas nog niet... -O-

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Re: 1 april 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:20

De kat in kwestie heeft er zelf nog wat twijfels over, het tweede exemplaar is duidelijker over wat hij er van vindt:
Afbeelding

Verder, ik denk eigenlijk dat jullie te laat zijn.... Jullie hoofd stond er niet naar, dus ik had al geconcludeerd dat we het dit jaar maar over gaan slaan :j.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:25

Wow, julie komen steeds later met dit topic. :=

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 19:27

Lalidan schreef:
De kat in kwestie heeft er zelf nog wat twijfels over, het tweede exemplaar is duidelijker over wat hij er van vindt:
[ Afbeelding ]

Verder, ik denk eigenlijk dat jullie te laat zijn.... Jullie hoofd stond er niet naar, dus ik had al geconcludeerd dat we het dit jaar maar over gaan slaan :j.

:oo Geen grap dit jaar?

Dat moet wel een grap zijn! :j

Goed om te zien dat 't knutselwerk gewaardeerd werd! *\o/*
(al lijkt die kattenblik een beetje op "kon dat plankje niet wat groter? Nu moet ik zitten ipv languit te kunnen liggen" :P )

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:28

Dat is wel een heel hoge poef hoor waar die kat op zit, ik keur hem niet goed als voetenbankje.

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 19:33

Bellatrix schreef:

Dat valt wel mee toch? Zoals in het lijstje te zien, zitten we vandaag op dezelfde start-dag als in 2024 :D

Telpeva schreef:
Dat is wel een heel hoge poef hoor waar die kat op zit, ik keur hem niet goed als voetenbankje.

Dus we krijgen van jou voor 1 april allemaal een gepersonaliseerd voetenbankje? :oo

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:37

Bellatrix schreef:

Ja _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:42

APCIII schreef:
Bellatrix schreef:

Dat valt wel mee toch? Zoals in het lijstje te zien, zitten we vandaag op dezelfde start-dag als in 2024 :D

Telpeva schreef:

Dus we krijgen van jou voor 1 april allemaal een gepersonaliseerd voetenbankje? :oo

Ik doneer ze alleen over de schutting in speciale gevallen :')

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:38

Wat ook niet grappig is steeds meer zorgkosten betalen en steeds minder vergoed krijgen -O-

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:54

Gelukkig is er altijd Bokt als toevluchtsoord voor alle ellende in de wereld -O- :(:)