Zo begon de versie van vorig jaar met de tekst
Citaat:De vogels fluiten, de zon schijnt tussen de mistbanken door en zo hier en daar sta je te ##$&*&@# omdat de autoruiten weer eens rondom krokant dichtgevroren zitten.
Dus, kort samengevat, er is in een jaar tijd helemaal niets veranderd.
Afgezien van het feit dat er natuurlijk een regeltje bij gekomen is in 't overzichtje:
[BZ] 1 april 2025 - 3 maart
[BZ] 1 april 2024 - 09 maart
[BZ] 1 april 2023 - 26 maart
[BZ] Het 1 april 2022 topic! - 27 februari
[BZ] Uhm.. nog geen 1 april topic in 2021???? - 14 maart
[BZ] 1 april 2020 - 11 maart
[BZ] 1 april 2019 - 20 februari
[BZ] 1 april 2018 - 19 februari
[HK] 1 April 2017, dit jaar weer roze? - 20 februari
[BZ] 1 April 2016 , wat gaat het zijn - 29 februari
Had ik al gezegd dat er niet zoveel veranderd is?
Want ook Lalidan was alweer zo hier en daar aan 't informeren of we al bezig waren met de de grappendag van dit jaar

Lalidan schreef:(...)
Zijn jullie eigenlijk inmiddels al wat bezig met 1 april of slaan we alles maar over dit jaar?
Dus, tja, ehm... Heeft er al iemand een grap gespot?
De brandstofprijzen zijn het in elk geval niet. Die zijn in elk geval niet grappig
De toestand in de wereld is het ook niet Afgezien dat de heer G.B.J. Hiltermann er ook al een tijdje niet meer is, is ook de toestand op zichzelf niet grappig.
Steen brokstukken die uit de lucht vallen? Misschien grappig om van een afstandje te zien, maar niet grappig als je op dat moment over straat loopt...
Of wellicht 200km (retour) in de auto zitten om iemand te helpen een katten-krabpaal op te zetten? Dat had een goede grap kunnen zijn, ware het niet dat 't bittere ernst was. Je kunt een kat die al jaren op z'n krabparadijs wacht toch niet nóg langer laten wachten? Inderdaad.
Doe mij dan toch maar de bokt-grap. Dat kan na bovenstaande conclusies alleen maar meevallen!
Maar, heeft iemand al een hint gespot? Ik zelf helaas nog niet...

.
Geen grap dit jaar?
)