Grote advertenties - vaker spam/phishing ads

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karlijnxxx

Grote advertenties - vaker spam/phishing ads

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-26 08:10

Ik gebruik het forum vaak zonder inloggen, als ik dan een foto aanklikken krijg ik een schermvullende advertentie. De laatste tijd merk ik dat deze vaker spam-achtig (bv met nep-kruis om te sluiten en dan doorgelinkt te worden, veelal Amazon) maar ook fake ‘Google verification alert meldingen’, oftewel phishing. Aangezien ik niet ingelogd ben kan je deze nogsteeds rapporteren behalve direct aan Google ?

Deemiii

Re: Grote advertenties - vaker spam/phishing ads

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-26 08:54

Dit viel mij inderdaad ook op! Ze zijn helemaal pagina vullend. Soms kan ik het kruisje ook niet vinden waardoor ik Bokt.nl helemaal moet afsluiten.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:00

Wat vaag, is dit alleen als je niet ingelogd bent? Zou je eens een screenshot willen maken, dan kan ik wat gerichter zoeken naar dit soort advertenties.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:22

Heb van dit specifieke probleem geen last. Wel van overal en nergens op het forum, reclames voor dates met buitenlandse (AI)dames. Geen behoefte aan ( heb al een partner en dat is een man :D ), ook zeker niet op gezocht buiten bokt om. Valt daar iets aan te doen?

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 08:17

Voorbeeld van schermvullende advertentie:

Afbeelding

Deze is wel ok en sloot prima, zodra ik een spammer tegenkom post ik ze wel hier.