Hoi, ik ben nieuw hier. Althans, ik lees wel eens mee bij onderwerpen maar nu een account om ook eens een vraag te stellen Ik heb afgelopen zomer een prachtig veulen gekocht. Mijn eerste eigen paard! Het is een bonte hengst en staat nu nog in de opfok.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 20-02-26 13:19
Welkom! En een bonte hengst klinkt gaaf! Heb je een foto?
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 20-02-26 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Ben nog niet zn ervaren ruiter, rij nu ongeveer 4 jaar. Dus hoop dat hij vooral allround en braaf (zn vader springen en cross, moeder dressuur) is en een familie paard, mijn dochters rijden ook. En verder gaan we het in de loop van jaren zien, zal vast genoeg te leren zijn
Het klinkt wel als een uitdaging, zo weinig rijervaring en een onbeleerd paard... Heb je er ook begeleiding bij of laat je hem door iemand anders beleren t.z.t.?
Knap paard! En tegen de tijd dat hij volgroeid is, heb je er nog een aantal jaren rij-ervaring bij. Die Caesar ter Lindens blijken ook wel fijne karakters te hebben, ik denk zelfs dat hier op Bokt een topic loopt met nakomelingen van hem, je moet maar eens zoeken.