Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Konstantine schreef:Ik vond het ook niet per se een advertentie. Zeker bij dingen die mensen misschien nog niet zo kennen is een topic niet overbodig, lijkt me
Dan kunnen ze ook even vragen stellen, en kan de TS wat uitleg geven. Scheelt misschien wel tig pb's met dezelfde vraag erin.
Dat voorsteltopic van van de week is in mijn ogen meer een advertentie, maar die staat mooi in uitgelicht vandaag
Konstantine schreef:Ik vond het ook niet per se een advertentie. Zeker bij dingen die mensen misschien nog niet zo kennen is een topic niet overbodig, lijkt me
Dan kunnen ze ook even vragen stellen, en kan de TS wat uitleg geven. Scheelt misschien wel tig pb's met dezelfde vraag erin.
Konstantine schreef:Dat voorsteltopic van van de week is in mijn ogen meer een advertentie, maar die staat mooi in uitgelicht vandaag
Firelight schreef:Allereerst is het voor ons ook niet fijn om topics te moeten sluiten. Helaas is het zoeken naar personeel (al dan niet vrijwillig) niet toegestaan en hoort dit op de BoktMarkt thuis.
Als je andere topics ziet die niet aan de regels voldoen kan je daar altijd een tem op plaatsen.
Firelight schreef:Er mag altijd een topic geopend worden over horseboarding op PP, dat is geen enkel probleem.
Firelight schreef:Allereerst is het voor ons ook niet fijn om topics te moeten sluiten. Helaas is het zoeken naar personeel (al dan niet vrijwillig) niet toegestaan en hoort dit op de BoktMarkt thuis.
Als je andere topics ziet die niet aan de regels voldoen kan je daar altijd een tem op plaatsen.
Firelight schreef:Zodra een topic echt alleen als onderwerp heeft adverteren zoals bij het topic waar showleden werden gezocht wordt het als advertentie gezien.
Als iemand een topic maakt over een tak van sport en die zet erbij dat mensen die geïnteresseerd zijn altijd mogen aansluiten dan wordt er meestal niet moeilijk gedaan.
Het topic waarin personeel wordt gevraagd is mij niet bekend dus daar kan ik geen oordeel over vellen.
KimD schreef:Firelight schreef:Zodra een topic echt alleen als onderwerp heeft adverteren zoals bij het topic waar showleden werden gezocht wordt het als advertentie gezien.
Als iemand een topic maakt over een tak van sport en die zet erbij dat mensen die geïnteresseerd zijn altijd mogen aansluiten dan wordt er meestal niet moeilijk gedaan.
Het topic waarin personeel wordt gevraagd is mij niet bekend dus daar kan ik geen oordeel over vellen.
En het uitgelichte topic dan? Dat is net zo goed een verkapte advertentie. In mijn ogen nog erger dan het verwijderde topic.
het betreft mijn topic. Wat grappig dat het velen van jullie zo is opgevallen. Ik had me er vrij snel bij neergelegd hoor, maar vind het inderdaad ook wel meten met twee maten.
dat geeft een voedingsbodem voor een fatsoenlijk ontspannen topic wat idd wat inzichten kan geven, wat een ieders mening ook is. NadjaNadja schreef:Goed dat jullie dit aanhalen en voor ons ook fijn om op deze manier de stem van de gebruikers te kunnen horen![]()
Wat betreft een vorm van willekeurigheid: ik zal niet ontkennen dat dat voorkomt. We werken nou eenmaal met een team van moderators en daardoor kunnen er onderlinge verschillen optreden qua handelen, zeker omdat sommige situaties eerder grijs zijn dan zwart-wit.
Los daarvan geven jullie ook duidelijk een ander signaal af. Ik denk dat het goed is om ons als team eens te buigen over onze regels op het gebied van adverteren, reclame maken en de Bokt Markt. Daar kunnen we nu dan ook niet meteen iets mee (in dit topic), want dat moeten we dan natuurlijk eerst bespreken. Sowieso is dat natuurlijk geen garantie op verandering, maar ik kan wel volgen wat jullie hier aangeven
Mar_jolijn schreef:het betreft mijn topic. Wat grappig dat het velen van jullie zo is opgevallen. Ik had me er vrij snel bij neergelegd hoor, maar vind het inderdaad ook wel meten met twee maten.
Het geeft niet dat het is verwijderd maar het is jammer want de onderlinge toon was vriendelijk en hopelijk ik ookdat geeft een voedingsbodem voor een fatsoenlijk ontspannen topic wat idd wat inzichten kan geven, wat een ieders mening ook is.
We zoeken zeker geen personeel, ook niet vrijwillig. Wel mede fanatiekelingen voor een vrij nieuwe tak van sport waar wij hobbymatig shows in geven. Perongeluk is het serieuze sh't geworden, maar het blijft een vriendengroep die gek is op boarden en paarden en die wel wat extra deelnemers kan gebruiken als ik dat dan afzet tegenover bepaalde topics waar sluikreclame ongeveer door het scherm schreeuwt.. vind ik dat toch jammer