Nee ik heb geen paard ( meer) Wel paard gereden +/- 15 jaar op recreatief niveau in de periode van 1986 tot 2000. Van manege tot verzorgpony en stalhulpje waar ik mijn eigen paardje Huwanda kocht. in 1995. Veel van geleerd veel gelachen ( erg veel), ook veel gehuild bij haar verkoop na 5 jaar. Helemaal om te horen dat de nieuwe eigenaar heel veel pech met haar heeft gehad ( is door luchtballon in het draad gevlogen met nog een stel paarden, benen zo danig beschadigt dat ze altijd pijn zou hebben en onregelmatig zou gaan. De voormalige eigenaar heeft de moeilijke maar juiste beslissing genomen en haar laten gaan. Nu jaren later nooit meer paard gereden, ben best wel serieus bezig geweest van : zou ik het weer oppakken???? regelmatig bij maneges wezen kijken maar ...... nee.. dat trekt mij tot nu toe nog niet meer. maar zeg nooit,nooit!!. Waarom ik hier inlog????? ik kijk al vanaf 2004 hier mee op bokt, vooral de fotoś van de geboortes van veulens vind ik prachtig om te zien en te lezen. En ik hoop mensen terug te vinden van Stalhouderij Lankhorst in periode van 1992 tot 1997 en manege Schalkhaar van 1997 tot 2013. Dusssss herken je mij waaronder Gempie!! en Huwanda schoom je niet en pb mij maar.