We kennen allemaal 'de kracht van Bokt': iemand heeft een babybroekje nodig in een bepaalde maat die alleen nog bij de Hema in Schubbekutteveen verkrijgbaar is, of iemand heeft een heel servies verzameld maar mist nog één bordje. Er wordt een bericht op Bokt geplaatst, en twee dagen later is het babybroekje op de post en heeft de andere persoon zijn servies compleet. Ik heb volgens mij nog nooit gezien dat iets niet is gelukt, en het blijft toch bijzonder hoe mensen bereid zijn elkaar te helpen

En nu vroeg ik me dus af, met het 25-jarig Bokt jubileum: wat is volgens jullie het meest bijzondere dat een andere bokker ooit voor iemand heeft gehaald? Ik vond de spoelbak van Jolien87 (dit topic: [LZP] Wie gaat er naar Ikea Osnabrück?) namelijk best een leuke vraag, en er zijn in 25 jaar vast nog wel veel gekkere dingen voorbij gekomen, dus, brand los

Dus ik samen met een andere Bokker op zoek naar deze stand op basis van paar aanwijzingen hoe de stand eruit zou zien.
Uiteindelijk de stand gevonden. Het halster hebben we terug in Nederland toen op de post kunnen doen.