Kerstman sinterklaas ? Puzzels?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sandorra

Kerstman sinterklaas ? Puzzels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-25 09:40

Ik heb vorig jaar net als meerdere mensen genoten van alle puzzels door de kerstman en Sinterklaas maar dit jaar nog helemaal niks. Klopt dat? Komt het nog of is er helemaal niks dit jaar.?

Polly
Moderator Algemeen

Re: Kerstman sinterklaas ? Puzzels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 10:14

Tsja je weet nooit wat de Sint of de kerstman gaan brengen, dat blijft onzeker en een verrassing. Story of My Life :D <:) {:)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 17:36

Dat geeft hoop dat antwoord *\o/*

Al kan ik mij ook voorstellen dat het wel erg veel werk was..

Maar super leuk

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 18:30

Sinterklaas is vermist volgens het Sinterklaas journaal. Dus niet gek dat hij zich hier nog niet heeft gemeld. _O-

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 19:14

sandorra schreef:
Ik heb vorig jaar net als meerdere mensen genoten van alle puzzels door de kerstman en Sinterklaas maar dit jaar nog helemaal niks. Klopt dat? Komt het nog of is er helemaal niks dit jaar.?

Jaaaaaa, dat was echt feest. Kostte me uiteindelijk klauwen met geld want ik heb 101 puzzelboekjes gekocht want Bart had me helemaal aangestoken met dat decoderen. :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 19:18

Ik heb nu nog trauma’s van die moeilijke Bart puzzels. :')
Maar het was echt superleuk en vooral ook het elkaar helpen als je er niet uit kwam. Ik hoop dat we weer mogen puzzelen deze maand.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 09:57

Zodra Bart meedoet bezorgt hij iedereen trauma's, geloof ik :+. Maar ik kan jullie een klein beetje geruststellen: Beide heren hebben mij per postduif/eenhoorn/vogeltje/rendier/Ozosnel laten weten dat ze écht nog wel langs komen dit jaar. Alleen zo groot als vorig jaar, dat lukt helaas gewoonweg niet om elke keer te doen. Ze worden immers ook al een dagje ouder en hebben meer te doen.

Of er iets te puzzelen zal zijn..... De tijd zal het leren! De kerstman is er natuurlijk nog helemaal niet en het vieren van de verjaardag van de Sint is ook vrijdag pas (al?). Denken jullie dat jullie het nog zo lang volhouden? O:)

Maar ik ben wel heel erg blij om te lezen dat het vorig jaar zo goed bevallen is <3 Ja, het was een bak werk, maar het was het oh, zo waard <3