Vraagje: er mogen niet meer dan 15 foto's per pagina worden geplaatst in fototopics. Die regel is volgens mij ooit ingesteld toen bokt nog klein was, de lucht nog schoon en het internet nog traag. De reden voor de regel had uiteraard te maken met dat laatste stukje, dat het internet bij sommige gebruikers te traag was en je dan de helft van je data al kwijt was aan foto's.
Nu leven we inmiddels in 2025, waar over het algemeen het internet sneller en makkelijker beschikbaar is. Is die 15-foto regel inmiddels niet vreselijk achterhaald? Als je een fototopic aanklikt, dan weet je dat er foto's staan. Toch?
Maar hoezo allerlei linkjes aanklikken? Je klikt mobiel op de bovenste img en hij laadt die en alle daarop volgende direct in? Dus 1x klikken
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 04-09-25 12:11
_Christina schreef:
Maar hoezo allerlei linkjes aanklikken? Je klikt mobiel op de bovenste img en hij laadt die en alle daarop volgende direct in? Dus 1x klikken
veel mensen plaatsen er losse links tussen. Dus hebben 20 foto's, zetten er 15 zo neer en 5 losse links zonder img tag.
_Christina
Geplaatst: 04-09-25 12:26
Oh zo, die negeer ik inderdaad ook altijd (zo erg dat ik het was vergeten). Lijkt mij meer een kwestie van topicstarters opvoeden die in een nieuwe post te zetten of er meer toe te staan en gebruikers een optie te geven dat je altijd alle img inlaadt of pas bij klikken.