Even voorstellen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jake_s

Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 22:26

Hallo allemaal,
Ik ben een aantal jaar terug al eens op bokt geweest (gebruikersnaam vergeten), en lees alweer een tijdje mee.
Ik ben Jake, 36, chronisch ziek en sinds 5 jaar rolstoelgebruiker. Ik ben fervent handbiker, zowel trainen, van A naar B, als toertochten en fietsen op vakantie. Daarnaast ook gek op dieren, honden, katten, paarden, ezels. Zelf geen huisdieren, maar wel 2 oppashonden, die allebei erg grappig, stuiterend, fatsoenlijk opgevoed en lief zijn.
En 2x op een Zeeschildpaddenopvang in Turkije gezeten, 1x voor 5 maanden voor mijn stage, 1x 3 maanden als zomerbaan.

Vorig jaar een keer geprobeerd om weer te gaan paardrijden, bij de Prinses Maxima Manege. Was erg tof om weer te doen, maar ik was daarna heel erg moe, en had veel zadelpijn. Hierom ga ik af en toe bij de Ezelopvang langs, erg leuk en relaxed.

Mocht je vragen hebben, stel ze gerust.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:33

Hallo Jake en welkom terug op Bokt!

Mocht je hulp willen bij het terugvinden van je oude account, dan kun je even contact opnemen met mijn collega's van support. Je kunt dit doen door een mail te sturen naar support@bokt.nl. Officieel mag je namelijk geen twee accounts hebben op Bokt, vandaar.

Veel plezier hier weer op Bokt!

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:35

Welkom dan maar weer!
Klinkt als wel de lusten en niet de lasten van huisdieren hebben.

Balen dat paardrijden niet meer lukt, ook niet met een lamsvelletje op het zadel?
Dat je er heel moe van geworden bent zal wel te maken hebben met je core stabiliteit.

Veel plezier weer terug op bokt.

Jake_s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 22:45

Hey @JPitty,
Dankjewel, ik heb een mailtje gestuurd. Ik snap dat dat officieel niet mag, maar ik kan er met geen mogelijkheid bijkomen. Maakt mij niet uit of ik dat oude account weer nieuw leven kan inblazen, of dat dat account misschien wel weg is, en dit mijn enige account blijft.

Jake_s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 22:48

tienus63 schreef:
Welkom dan maar weer!
Klinkt als wel de lusten en niet de lasten van huisdieren hebben.

Exact! Wel lekker knuffelen, spelen en dergelijke, maar 's avonds weer lekker afleveren bij de baas.

Ja, lamsvel is misschien wel een idee, maar de core kost veel energie. Zo is kanoën ook een no-go voor mij. Geen idee of daar oplossingen voor zijn, maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat die er niet zijn in de paardensport.