Voorpagina foto irritatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AnnoNiemand

Voorpagina foto irritatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-25 09:23

Misschien een onbenullige irritatie maar het komt vaak voor dus ik besloot er een topic over te maken. Op de voorpagina staat vaak leuke foto’s uitgelicht waar je meer over wil weten. En waar zit hem dan mijn irritatie? Nou, heel vaak (bij de foto’s van vandaag dus ook alweer 2x) kom je dan in een centraal topic op de eerste pagina. Je hebt dus geen idee waar die foto staat want die staat érgens in dat topic. Waarom niet gewoon die betreffende pagina met die foto linken ipv de eerste pagina van dat topic?

Brainless

Re: Voorpagina foto irritatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 09:25

Bij mij doet de link op de foto het wel.
Ik kom direct in het betreffende topic.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 09:26

Dit heb ik ook regelmatig. Niet dat ik mij enorm irriteer maar vind het wel jammer om "op zoek te moeten" naar de laatste berichten...

Ik kom inderdaad ook in het topic maar niet bij de bijbehorende post.
(Of komt dat omdat ik op die momenten niet ben ingelogd?)

office

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 09:32

Ja ben ik met je eens !

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 09:33

Dat is helaas iets wat automatisch gaat, niet iets wat je kunt kiezen als je Uitgelicht klaarzet. Misschien zou Bart daar wel eens naar kunnen kijken, want ik snap wel dat het vervelend is.

Overigens worden er eigenlijk altijd recente foto's gebruikt, dus meestal zit je ergens op de laatste pagina('s) wel goed voor de foto in kwestie :j

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 11:24

Ik vind het ook niet logisch.
Gebeurt idd vaker en ik had het vandaag ook weer. Dan wil ik de fjord bekijken en kom ik in een topic terecht over paarden aan huis :o?

7September

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 11:27

Temeraire schreef:
Ik vind het ook niet logisch.
Gebeurt idd vaker en ik had het vandaag ook weer. Dan wil ik de fjord bekijken en kom ik in een topic terecht over paarden aan huis :o?

Die foto is te zien op pagina 166 (bovenaan) :). Ik ging ook al kijken en kwam terecht op pagina 1 terecht