Markt » Verhuur en paardentaxi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jet

Markt » Verhuur en paardentaxi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-25 17:52

Even een vraagje van mij. Ik kwam er net achter dat bovenstaand deel van BoktMarkt niet meer bestaat. Ik persoonlijk vind dat jammer, daar kwam mijn advertentie eigenlijk het best tot zijn recht. Ik vermoed dat ik nu weer een nieuwe advertentie zal moeten plaatsen, moet deze dan bij Diensten, overige diensten? Ik ben er bang voor dat hij dan weer in de massa advertenties snel ergens onderaan belandt, dat is toch jammer voor kleine ondernemers zoals ik.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 18:11

Hoe de indeling is weet ik niet maar ik verwacht dat een collega moderator van de markt daar meer verheldering over kan geven.
Ik heb even gekeken maar de onderste advertentie in "overige diensten" is ruim 5 maanden oud en dan staat hij dus nog op pagina 1.
Ik denk dan dat het ondersneeuwen wel een beetje los zal lopen toch? Of begrijp ik je verkeerd?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Markt » Verhuur en paardentaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 21:28

Ik heb geen idee waarom deze categorie verwijderd is, wellicht dat Bart daar antwoord op kan geven. Omdat deze categorie er niet meer is past overige diensten inderdaad dan het beste qua categorie.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-25 22:11

Ik wacht even het antwoord van Bart af en anders zal ik daar mijn advertentie maar plaatsen. Ik had nog even verder gekeken, maar er zijn meer categorieën die maar een paar posts hebben, dus het lijkt me sterk dat dat de reden van verwijdering is.