Ik ben nieuw op dit forum en wou me even voorstellen

Ik ben al sinds ik 5j ben bezig met paarden, soms wat actiever soms wat minder. Ik heb meer dan 20j gereden maar ben een paar jaar geleden gestopt. Wel steeds met het idee dat ik ooit terug paarden zou hebben.
In 2023 zijn we verhuisd naar een boerderij met plaats voor verschillende dieren. Toen kwamen de paardenkriebels terug maar ik had geen zin om terug te rijden. Eerst dacht ik aan een Shet maar ons gras is veel te voedzaam en dus die piste snel laten vallen.
Door wat online zoekwerk kwam ik op deze site terecht waar ik dus al langer meelezer was, en zag toen de topics van iemand die mini paarden fokt. Ze woont ook in België en heb met haar contact opgenomen. Ik heb ondertussen drie van haar geweldige paardjes thuisstaan en nog een vierde van iemand anders.
Daarnaast hebben we ook: een poes, kippen, konijnen, schapen (waaronder een Ouessant ooitje waar we dit jaar een bokje gaan bijzetten gedurende het seizoen) en dwerggeitjes.
Ik heb sinds kort ook een Instagram pagina gemaakt voor onze beestenboel moesten jullie een kijkje willen nemen: gebruikersnaam: wonders1326.
Ik kijk er naar uit om met iedereen hier gezellig te babbelen en steeds te leren!