Voorstellen :)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hobbitpony

Voorstellen :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-25 20:06

Hoi!

Na jarenlang te hebben meegelezen zonder account (en heel lang geleden een account gehad te hebben waar ik niet meer in kan) toch maar besloten een account aan te maken!

Ik hobbel al jaren rond in de paarden, nog nooit een eigen paard gehad maar wel op heel veel verschillende stallen gereden en wat paarden verzorgd hier en daar. Op dit moment helaas niet heel actief meer met paarden ivm studie, maar ik geniet nog af en toe van een buitenritje met vrienden :) Ik ben nooit een hele fanatiek ruiter geweest, maar vooral een gepassioneerde hobbyist/ex-manegeruiter die het vooral belangrijk vind dat het leuk blijft voor paard & ruiter samen en het paard zijn lichaam goed leert gebruiken! (Wat ook één van de redenen is dat ik niet meer actief rijd, je zou zeggen dat dat de basis zou zijn voor al het rijden maar in mijn omgeving valt dat helaas vies tegen... Dan maar niet :) )

Geen idee wat ik verder nog voor interessants kan vertellen over mezelf haha, ik hoop ook dat dit hier goed staat, excuses if not!

Suzanne F.

Re: Voorstellen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-25 20:45

Welkom! Veel plezier hier op Bokt!

Riel

Re: Voorstellen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-25 13:38

Welkom! :-)