Nieuw beleid slotje?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fohadie

Nieuw beleid slotje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-24 10:51

Ik was vanochtend een topic kwijt die ik gister voor het slapen gaan gelezen had. Ik heb de zoekmachine gebruikt en zie dat het topic op slot is. Daarom komt het niet meer naar voren in "mijn berichten" ik begrijp heel goed dat het bewute topic op slot is gegaan, maar ik zie nergens een mod opmerking. En dat valt me wel vaker op. Ineens verdwijnen topics en als ik ze dan probeer terug te zoeken, blijken ze op slot te zijn, zonder ook maar een opmerking van een mod.

Is dit nieuw? Want voorheen stond er altijd wel iets van: 'slotje voor overleg' of ' ik plaats hier een slotje, en verwijder later het topic' of zoiets. Of er kwam eerst een hulk.

Kan zijn dat ik iets gemist heb hoor, maar het viel me op, vaker dan 1x dus.

Selina

Re: Nieuw beleid slotje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 10:55

Ik denk dat ik snap welk topic je bedoelt. Ik miste daar ook een modopmerking.

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 10:57

Edit, heb het al gezien, gaat om een ander topic dan wat ik dacht ;)
Laatst bijgewerkt door Sansevieria op 17-12-24 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 10:58

Ook ik miste de opmerking. Ook via pb niks ontvangen of reacties op de TEMs (op eigen berichten haha)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 11:03

Ik zie dat er inmiddels een slotpost staat.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 11:05

Sorry, het was een slotje voor overleg met wat uitleg maar de post is niet blijven hangen, enkel het slotje. Y;(

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-24 11:07

Ik ga hier niet vertellen welk topic het is en ik ga er ook niet over pben, dat voegt nl helemaal niets toe. Dit topic gaat niet over welk topic het is, maar waarom er een slotje is zonder modopmerking?

Het topic die ik bedoel heeft nog steeds geen modopmerking.

Edit, dat ging snel! Nu inmiddels wel.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-24 11:08

Neonlight schreef:
Sorry, het was een slotje voor overleg met wat uitleg maar de post is niet blijven hangen, enkel het slotje. Y;(

Geeft niet hoor. Maar ik zag het vaker, vandaar dit topic. Dank voor je antwoord.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 11:25

Ik was de laatste dagen ook al een paar topics kwijt in mijn 'eigen berichten'.
Blijkt dat ze sinds zeer recent naar beneden vliegen zogauw er een slotje op gezet wordt.
Dat gebeurde voorheen enkel in de fora waar ze gepost staan, nu dus ook in je 'eigen berichten'.

Zeer onhandig imo, ik hoop dan ook dat dit weer teruggedraaid wordt.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 11:33

lor1_1984 schreef:
Blijkt dat ze sinds zeer recent naar beneden vliegen zogauw er een slotje op gezet wordt.
Dat gebeurde voorheen enkel in de fora waar ze gepost staan, nu dus ook in je 'eigen berichten'.

Is het het slotje waardoor ze zakken, of hebben ze toevallig vijf of meer pagina's?

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 11:36

Als het goed is, wordt elk slotje begeleid door een opmerking/bericht van een moderator. Nu zijn wij natuurlijk ook maar gewoon mensen, dus het kan wel eens voorkomen dat we dat vergeten of dat een bericht niet goed blijft hangen. Het zou voor ons fijn zijn als je dan even een seintje wil geven aan een moderator (PB of TEM), zodat we het kunnen oplossen.

Het kan trouwens zijn dat TEM's op een topic nog niet afgehandeld zijn, terwijl het in de tussentijd al wel op slot is gezet. Soms is er tussendoor wel snel even tijd om een slotje te plaatsen, maar is er op dat moment (nog) geen tijd om ook de TEM's op te pakken. Dat staat dus in principe los van elkaar.

Dat een topic direct naar beneden zakt als het op slot gaat, viel mij ook op inderdaad. Ik ga dat even aan Bart voorleggen om te kijken of dat inderdaad met het slotje te maken heeft en of het misschien anders kan!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-24 12:01

NadjaNadja schreef:
Als het goed is, wordt elk slotje begeleid door een opmerking/bericht van een moderator. Nu zijn wij natuurlijk ook maar gewoon mensen, dus het kan wel eens voorkomen dat we dat vergeten of dat een bericht niet goed blijft hangen. Het zou voor ons fijn zijn als je dan even een seintje wil geven aan een moderator (PB of TEM), zodat we het kunnen oplossen.

Het kan trouwens zijn dat TEM's op een topic nog niet afgehandeld zijn, terwijl het in de tussentijd al wel op slot is gezet. Soms is er tussendoor wel snel even tijd om een slotje te plaatsen, maar is er op dat moment (nog) geen tijd om ook de TEM's op te pakken. Dat staat dus in principe los van elkaar.

Dat een topic direct naar beneden zakt als het op slot gaat, viel mij ook op inderdaad. Ik ga dat even aan Bart voorleggen om te kijken of dat inderdaad met het slotje te maken heeft en of het misschien anders kan!

Daarom ook dit topic he. :Y) want zoals je zegt, jullie zijn natuurlijk ook mensen. Wie weet had ik wel iets gemist en is dit nieuw beleid. En wie weet waren er andere Bokkers die dit wel al wisten. Dan kan ik wel een pb versturen, maar aangezien ik het vaker zie, hoopte ik op hulp van andere Bokkers. Nu is er toevallig iets mis gegaan en heeft de betreffende mod al gereageerd (nogmaals dank) maar iik heb het ook bewust in een topic gedaan, omdat de mod anders misschien wel meer pbs en tems krijgt en ik gok dat Mods wel meer te doen hebben dan pb en tems beantwoorden. ;)

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 12:13

fohadie schreef:
NadjaNadja schreef:

Daarom ook dit topic he. :Y) want zoals je zegt, jullie zijn natuurlijk ook mensen. Wie weet had ik wel iets gemist en is dit nieuw beleid. En wie weet waren er andere Bokkers die dit wel al wisten. Dan kan ik wel een pb versturen, maar aangezien ik het vaker zie, hoopte ik op hulp van andere Bokkers. Nu is er toevallig iets mis gegaan en heeft de betreffende mod al gereageerd (nogmaals dank) maar iik heb het ook bewust in een topic gedaan, omdat de mod anders misschien wel meer pbs en tems krijgt en ik gok dat Mods wel meer te doen hebben dan pb en tems beantwoorden. ;)

Oh sorry, het was niet bedoeld als commentaar op dit topic hoor! Ik snap dat je even checkt of er misschien iets veranderd is qua beleid, dus dan is een topic als dit helemaal prima. Ik wilde alleen wel even aangeven wat voor ons dan een fijne "oplossing" is als je dat ziet, omdat het dus inderdaad geen beleid is. Maar voor de mensen die niet weten wat ze ermee moeten als ze dat tegen komen, wilde ik dat even aangeven :j

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 13:33

Exitium schreef:
lor1_1984 schreef:

Is het het slotje waardoor ze zakken, of hebben ze toevallig vijf of meer pagina's?

Het slotje.
Ik heb er diverse lange topics bij staan en die komen gewoon omhoog bij nieuwe reacties. :)
Daar staat alleen het dubbele blaadje voor ipv het enkele om aan te geven dat het een lang topic is.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 15:44

Ah wacht ja, eigen berichten... Ik was nog niet wakker, excuus :')

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 11:54

Het topic heeft eergisteren een slotje gekregen en het bericht dat het later die dag verwijderd zou worden. Hij staat er echter nog steeds..

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 12:00

Dat klopt ik heb het gezien, echter moeten eerst de TeM's afgehandeld worden en helaas hebben we het allemaal best druk met activiteiten buiten Bokt in deze drukke laatste maand van het jaar

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 12:03

Naar mijn weten staat er alleen dat het definitief gesloten wordt, en niet dat het verwijderd wordt. :)

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 12:03

Duidelijk! Uiteindelijk heeft ts natuurlijk zelf het bericht ook geplaatst, zowel op haar eigen als op haar schaduw account. Dus helemaal jullie verantwoordelijkheid om het zsm offline te halen is het ook niet.

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 12:04

Neonlight schreef:
Naar mijn weten staat er alleen dat het definitief gesloten wordt, en niet dat het verwijderd wordt. :)

Afbeelding

Misschien heb ik het dan toch over een ander topic.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 12:06

Ah wacht, jij hebt het inderdaad over een ander topic als waar het topic initieel over ging. :)
Dat topic stond ook nog open toen dit topic gestart was.

DDDara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 12:08

Ik weet ook om welke topic het gaat ik had hier in geen stipje maar las hem wel iedere dag omdat hij nog al veel op de voorpagina stond :') maar ik kan hem dus helemaal niet meer vinden. Ik heb onderhand wel via via gehoord hoe het is afgelopen helaas niet zo best maar ik zou graag de topic verder lezen. Zou iemand mij den naam van de topic willen PB-en zodat ik het einde ook kan lezen.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 12:32

het topic is inmiddels verwijderd, excuses voor het lange wachten en dank voor de reminder hier en via PB, was het zeker niet vergeten maar door drukte was het even opgeschoven

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-25 19:27

Een ander topic waar heel normaal netjes reactie is gegeven aan ts met allerlei tips wordt gesloten en verwijderd, mag ik vragen waarom? Er staat niks belastends in wat TS zou kunnen schaden en er zijn alleen tips gegeven, geen verhitte discussie oid. Ik vind het een beetje vreemd?

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-25 19:39

Die had ik ook gezien Kabayo, ik snapte het ook al niet.