Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:Ik was de laatste dagen ook al een paar topics kwijt in mijn 'eigen berichten'.
Blijkt dat ze sinds zeer recent naar beneden vliegen zogauw er een slotje op gezet wordt.
Dat gebeurde voorheen enkel in de fora waar ze gepost staan, nu dus ook in je 'eigen berichten'.
Zeer onhandig imo, ik hoop dan ook dat dit weer teruggedraaid wordt.
NadjaNadja schreef:Als het goed is, wordt elk slotje begeleid door een opmerking/bericht van een moderator. Nu zijn wij natuurlijk ook maar gewoon mensen, dus het kan wel eens voorkomen dat we dat vergeten of dat een bericht niet goed blijft hangen. Het zou voor ons fijn zijn als je dan even een seintje wil geven aan een moderator (PB of TEM), zodat we het kunnen oplossen.
Het kan trouwens zijn dat TEM's op een topic nog niet afgehandeld zijn, terwijl het in de tussentijd al wel op slot is gezet. Soms is er tussendoor wel snel even tijd om een slotje te plaatsen, maar is er op dat moment (nog) geen tijd om ook de TEM's op te pakken. Dat staat dus in principe los van elkaar.
Dat een topic direct naar beneden zakt als het op slot gaat, viel mij ook op inderdaad. Ik ga dat even aan Bart voorleggen om te kijken of dat inderdaad met het slotje te maken heeft en of het misschien anders kan!
fohadie schreef:NadjaNadja schreef:Als het goed is, wordt elk slotje begeleid door een opmerking/bericht van een moderator. Nu zijn wij natuurlijk ook maar gewoon mensen, dus het kan wel eens voorkomen dat we dat vergeten of dat een bericht niet goed blijft hangen. Het zou voor ons fijn zijn als je dan even een seintje wil geven aan een moderator (PB of TEM), zodat we het kunnen oplossen.
Het kan trouwens zijn dat TEM's op een topic nog niet afgehandeld zijn, terwijl het in de tussentijd al wel op slot is gezet. Soms is er tussendoor wel snel even tijd om een slotje te plaatsen, maar is er op dat moment (nog) geen tijd om ook de TEM's op te pakken. Dat staat dus in principe los van elkaar.
Dat een topic direct naar beneden zakt als het op slot gaat, viel mij ook op inderdaad. Ik ga dat even aan Bart voorleggen om te kijken of dat inderdaad met het slotje te maken heeft en of het misschien anders kan!
Daarom ook dit topic he.want zoals je zegt, jullie zijn natuurlijk ook mensen. Wie weet had ik wel iets gemist en is dit nieuw beleid. En wie weet waren er andere Bokkers die dit wel al wisten. Dan kan ik wel een pb versturen, maar aangezien ik het vaker zie, hoopte ik op hulp van andere Bokkers. Nu is er toevallig iets mis gegaan en heeft de betreffende mod al gereageerd (nogmaals dank) maar iik heb het ook bewust in een topic gedaan, omdat de mod anders misschien wel meer pbs en tems krijgt en ik gok dat Mods wel meer te doen hebben dan pb en tems beantwoorden.
Exitium schreef:lor1_1984 schreef:Ik was de laatste dagen ook al een paar topics kwijt in mijn 'eigen berichten'.
Blijkt dat ze sinds zeer recent naar beneden vliegen zogauw er een slotje op gezet wordt.
Dat gebeurde voorheen enkel in de fora waar ze gepost staan, nu dus ook in je 'eigen berichten'.
Zeer onhandig imo, ik hoop dan ook dat dit weer teruggedraaid wordt.
Is het het slotje waardoor ze zakken, of hebben ze toevallig vijf of meer pagina's?