ontherun schreef:Net zoals de langlopende topics onderaan staan. Die zijn vanaf 5, het gaat niet om meerdere pagina’s maar langslopen, dus vanaf 5.
Maar die staan alleen in de fora onderaan, in eigen berichten en actieve berichten staat het gewoon op datum. Daar schiet je dan nog steeds niks mee op als je via actieve topics zoekt, en via de fora blijf je scrollen voor je gevonden hebt wat je zoekt.
De oude indeling was duidelijk. Per forum bovenin de huiskamer dingen met meer bladzijdes. Duidelijk niet te missen en te vinden. En werd de rest niet overspoeld met de langlopende actieve topics,
Door de wijzigingen gaat bokt steeds verder stuk lijkt het wel. Elke aanpassing om de chaos te verkleinen maakt het eigenlijk (voor mij in ieder geval wel) steeds lastiger om dingen te vinden en de leesbaarheid gaat voor mij ook achteruit.
Door de dubbele dingen willen mijn hersens zo graag dat tot een beeld maken, omdat ze dat door mijn oogafwijking al continue proberen de dubbel binnenkomende beelden te corrigeren. wat niet lukt uiteraard met deze wel dubbel geplaatste dingen en ik er serieuze hoofdpijn van krijg en zere ogen.
Ik zou het echt het ellendig en jammer vinden dat voor mij bokt op deze manier langzaam aan gewoon niet meer fatsoenlijk mogelijk is te gebruiken.