Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Firelight schreef:We gaan zeker in overleg hoe we dit kunnen oplossen. Wij hebben namelijk ook veel berichten gekregen dat mensen dit juist wel waarderen.
Zit het probleem in de titels van de nieuwsberichten? We hebben al een landcode voor de titel gezet zodat mensen die het niet interesseren deze berichten niet aan hoeven klikken maar misschien kunnen we aan de titels aanpassen zodat ze wat minder direct en negatief zijn?
Hoe kunnen we voorkomen dat mensen klikken op nieuwsberichten die ze liever niet willen lezen?
anjali schreef:Je kunt simpel topics die je niet wilt lezen overslaan.
_San87_ schreef:anjali schreef:Je kunt simpel topics die je niet wilt lezen overslaan.
Ja, Anjali, dat kan. Maar om dat te kunnen doen moet je wel eerst door 5 titels met ongelukken, dood en verderf heen lezen.
Ik vind het momenteel ook echt veel te veel van het slechte. Ik snap dat de voorpagina gevuld moet, maar waarom al die negativiteit? Zijn er geen leuke berichten uit het buitenland?
Mondy schreef:Deel qua buitenland alleen wat echt opvalt ( stalbrand, luchtvervoer enz)
En de rest in of een gebundeld topic of niet
Alja schreef:anjali schreef:Er zijn verschillende Bokkers die in het buitenland wonen.
En hoe groot is die kans dat ze op een Nederlands forum zitten?
Lijkt me haast verwaarloosbaar of het moeten geëmigreerde Nederlanders zijn.
Mondy schreef:Het begint voor mij ook wat te irriteren. Snap er de noodzaak ook niet zo van in. Overal ter wereld krijgen paarden ongelukken.. de echt aparte gevallen snap ik dan nog. In nl is de kans nog aanwezig dat eigenaar ed op bokt zitten en je ze kan steunen.
Deel qua buitenland alleen wat echt opvalt ( stalbrand, luchtvervoer enz)
En de rest in of een gebundeld topic of niet
nevica schreef:_San87_ schreef:Ja, Anjali, dat kan. Maar om dat te kunnen doen moet je wel eerst door 5 titels met ongelukken, dood en verderf heen lezen.
Ik vind het momenteel ook echt veel te veel van het slechte. Ik snap dat de voorpagina gevuld moet, maar waarom al die negativiteit? Zijn er geen leuke berichten uit het buitenland?
Ik doe inderdaad ook al die topics een kruisje geven, maar dan moet je dat wel doen en dus wel eerst de titels lezen. Ik vind het ook nogal veel de afgelopen tijd. Uit Nederland wil ik het nog wel eens lezen maar het lijkt nu te zijn dat ze maar alle ellende pakken om het nieuws maar op te vullen.
anjali schreef:Er zijn verschillende Bokkers die in het buitenland wonen.