volgens tiscali omdat er in mijn (relatief nieuwe0 woning glasvezelkabels zijn aangelegd (
) en volgens de KPN omdat de afstand tot de telefooncentrale te groot is... (
) Ik snap er iig geen snars meer van en ben inmiddels wanhopig... met oog op Simon's studies en contact met zijn thuisfront (Australie) willen we zoooooo graag betaalbaar kunnen internetten... helaas heb ik ook nog geen kabelprovider kunnen vinden... zijn er misschien lieve bokkers die mij kunnen helpen... die briljante ideeen hebben??? De KPN kwam al met ISDN, maar 25 euro voor 100 uur internet met beprekte mogelijkheden is echt mijn allerlaatste optie... dat voldoet nl. bepaald niet aan onze eisen... voor zijn studie moet Simon het een en ander kunnn downloaden en hij wil ook regelmatig met zijn mams en zus kunnen msn'en... en via de telefoonlijn wordt dat te duur voor mijn inkomen... Voor liefhebbers om mij te helpen; mijn postcode is 1433 NZ... adsl kan volgens de kpn dus echt niet... (waarom volgens al die sites dan wel...grmbl)
ADSL is volgens de kpn dus echt helemaal onmodelijk (en ik snap nog steeds niet waarom...) maar als het iets anders is dan begin ik vast met duimen...

)