Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:Meestal komt er ook wel een overlijdensbericht op FZ, toch? Of had ik dat gemist?
Polly schreef:het bericht met betrekking tot het overlijden word aan gewerkt in overleg met de nabestaanden van Kitty
anca schreef:Je kunt toch gewoon even de zoekfunctie gebruiken?
Met kaars kom je al in het topic.
Ik vind het heel jammer dat er nu rondom het overlijden van een geliefde bokker een vervelende discussie ontstaat. Dat was niet nodig.
anca schreef:Je kunt toch gewoon even de zoekfunctie gebruiken?
Met kaars kom je al in het topic.
Ik vind het heel jammer dat er nu rondom het overlijden van een geliefde bokker een vervelende discussie ontstaat. Dat was niet nodig.
Onali schreef:Ik snap echt wel dat jullie verdrietig zijn, maar dit topic en TS haar vraag zijn onschuldig.
Jullie zien of maken er iets van wat helemaal niet van toepassing is.
Ibbel schreef:Onali schreef:Ik snap echt wel dat jullie verdrietig zijn, maar dit topic en TS haar vraag zijn onschuldig.
Ik begrijp de ophef ook niet. Had de vraag over het EK-voetballogo of het Paaslogo gegaan, was er geen vuiltje aan de lucht geweest. Nu is er een wat verdrietige aanleiding die lang niet niet iedereen heeft meegekregen, en dan is de wereld opeens te klein?
GabberGill schreef:Deze discussie laat me stijl achterover slaan. Wat maakt het nou uit waarom en voor hoelang het logo verandert.
Heel veel sterkte voor de nabestaande van Bokker Kitty.
Ibbel schreef:Onali schreef:Ik snap echt wel dat jullie verdrietig zijn, maar dit topic en TS haar vraag zijn onschuldig.
Ik begrijp de ophef ook niet. Had de vraag over het EK-voetballogo of het Paaslogo gegaan, was er geen vuiltje aan de lucht geweest. Nu is er een wat verdrietige aanleiding die lang niet niet iedereen heeft meegekregen, en dan is de wereld opeens te klein?
Petpa schreef:Ibbel schreef:
In mijn optiek is een overlijden van een bokker totaal wat anders dan een EK-voetbal...
Gebruikers op dit forum: Googlebot en 2 bezoekers