Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Wellicht hebben jullie het topic gezien, een bokker wiens man vreemd is gegaan.
TS in tranen, wil even haar verhaal kwijt, weet even niet hoe of wat..
En binnen no-time is daar een modje die er een slotje op gooit want het 'is geen goedgekeurd schaduwaccount.'
Kan hier niet íets van medeleven getoond worden?
Wat begrip?
Een vriendelijkere toon?
mirim schreef:Misschien is er via pb eerst contact geweest en wel meelevend gereageerd ?
Captain schreef:mirim schreef:Misschien is er via pb eerst contact geweest en wel meelevend gereageerd ?
Was dan netjes geweest als dat geplaatst was?
Topic bestaat 25 minuten dus ik denk niet dat er contact geweest is.
Maar indien wel, plaats dan iets als:
"in overleg met de TS gaat deze op slot omdat dit geek goedgekeurd schaduwaccount is"
har166 schreef:Maar waarom zou een voor die topic starter een uitzondering moeten worden gemaakt? Iedereen moet een schaduwaccount aanvragen of het onder het eigen account plaatsen.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik het nogal een heftig topic vind voor een paardenforum waar ook minderjarigen op kijken en meer geschikt voor een forum van de Viva o.i.d.
har166 schreef:Als mij dit zo overkomen dan zou ik dat met vrienden bespreken of familie, niet met onbekenden op een openbaar forum wat voor iedereen te lezen is. Maar dat ben ik...
VuurVleugels schreef:Eens met TS van dit topic. Ik zag 'm aankomen want geen goedgekeurd schaduwaccount en paarden(sub)forum, maar ik had gehoopt op wat sympathie naar de oorspronkelijke TS: "hier kun je een SA aanvragen, ik sluit dit topic zodra je een nieuwe hebt gestart".
Regels zijn regels en iedereen moet zich daar aan houden, maar dan mag er alsnog wel met een menselijke blik gehandeld worden. Ik hoop dat de oorspronkelijke TS hier meeleest en daar een beetje troost uit kan halen.
Larislaatje schreef:ach er worden hier toch zoveel dingen besproken die "niet voor kinderen" zijn.