Femke_Tweety schreef:Het leven zonder paarden is voor àlles dat niets met paarden te maken heeft.
Toch staat het met 9 andere hoofdgroepen onder 'geen paarden'.
Overigens zou ik sterk voorkeur hebben om dat zonder paarden iets anders te noemen.
Nu is ineens Zichtbaar! meer dan de helft van bokt niet paardgerelateerd.
Als je dat zo houdt, gaan mensen die voor het eerst op bokt komen dus ook veel meer zien dan voorheen dat bokt niet alleen voor paarden is, maar veel breder.
Met als gevolg dat er mogelijk een enorme instroom gaat komen in de loop van de toekomst van mensen die níéts met paarden hebben.
Wellicht is dat een bewuste keus, en zelfs een doel an xich (1 waar ik persoonlijk niet blij mee zou zijn, en waar ik graag zou weten wat daar dan de achterliggende gedachte is?)
Of wellicht is dit mogelijke effect gewoon gemist toen de hoofddelen hun naam kregen?
Mensen die niets met paarden hebben kunnen zelf toch moeilijk berichten gaan plaatsen, want je moet eerst een heel aantal paardgerelateerde dingen erop gezet hebben voordat je toegang krijgt tot heel Bokt? Althans, dat was zo toen ik me aanmeldde. Of is dat inmiddels veranderd?