Hallo allemaal,
Jaren geleden was ik hier ook lid, ik spreek dan echt over 22 jaar geleden, toen de trotse eigenaar van 4 hele leuke pony's.
Echter helaas door omstandigheden heb ik deze in de tijd met veel pijn in mijn hart weg moeten doen...
Nu 22 jaar later, kruipt het bloed nog steeds waar het niet gaan kan, en zijn mijn man en ik het er samen meer dan over eens dat ons gezin niet compleet is zonder een leuke pony.
Wij beiden zijn geen echte rijders, alhoewel we een rondje door de bossen echt heel gaaf vinden, daarom kiezen wij voor een leuke voor de kar en onder het zadel beleerde pony!
Niets groots, mijn hart ligt bij een groot formaat shetlander.
Onder het zadel beleerd zodat onze dochter er af en toe eens fijn op kan stappen voor een rondje, al met al zijn wij echt geen fanatieke ruiters, maar genieten wij gewoon van een leuk ritje.
Dus onze zoektocht gaat beginnen naar de perfecte shetlander van minimaal 1.05m.
Onze richtlijn is rond het einde van het jaar, dat zou fijn zijn... dan hebben we rustig de tijd om rond te kijken, de perfecte stalling te vinden (waar ik uiteraard al mee bezig ben).
Ik kijk ernaar uit jullie verhalen weer volop mee te gaan lezen, en hoop jullie te kunnen inspireren met die van mij!
Mocht dit nu verkeerd staan dan voel je vooral welkom om dit een schopje naar de goede kant te geven.
Groetjes Tattoochick