Onzinnige regels.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mboom87

Onzinnige regels.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-24 01:23

Beste,

Ik zit helaas bijna voor de 2e keer in het proces van je familielid, mijn hond te verliezen.
Via google, zoektermen, hoe ga je met het verlies van je hond om, maar vooral hoe gaat je andere hond er mee om, kwam ik hier terecht.
Ik kwam op een zeer oud forum qua reacties terecht (als ik hier terecht kom via google anno 2024 dan hebben vast veel meer andere mensen hier baat bij) ik wil graag mijn ervaring delen/praten met andere erover.

laatste post 02-07-20 08:40
[BB] Hond afscheid laten nemen?

Ik ben mij er prima van bewust dat er wellicht nieuwe forum topics zijn gestart sindsdien, maar dit is wat ik vind op google.

Zoekterm: honden afscheid laten nemen van elkaar, (2e link).

Vandaar dat ik deze post maak, aangezien ik nog geen aangemeld lid was, (nu wel) kan ik nog steeds niet reageren op de topic in kwestie.

Spijtig om een spijtig onderwerp, nogmaals, ik ben gegarandeerd niet de eerste en/of de laatste die dit ervaart.

Met vriendelijke groet,

Marc Boom

p.s. Please do correct me if i'm wrong. bvd!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 01:33

Omdat dit in de eerste plaats een paardenforum is, is de regel dat je eerst 25 posts over paard gerelateerde onderwerpen moet maken, juist om te voorkomen dat iedereen zich hier alleen voor random onderwerpen aanmeldt
Laatst bijgewerkt door Vjestagirl op 09-06-24 01:36, in het totaal 1 keer bewerkt

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 01:34

Mboom87 schreef:
Beste,

Ik zit helaas bijna voor de 2e keer in het proces van je familielid, mijn hond te verliezen.
Via google, zoektermen, hoe ga je met het verlies van je hond om, maar vooral hoe gaat je andere hond er mee om, kwam ik hier terecht.
Ik kwam op een zeer oud forum qua reacties terecht (als ik hier terecht kom via google anno 2024 dan hebben vast veel meer andere mensen hier baat bij) ik wil graag mijn ervaring delen/praten met andere erover.

laatste post 02-07-20 08:40
[BB] Hond afscheid laten nemen?

Ik ben mij er prima van bewust dat er wellicht nieuwe forum topics zijn gestart sindsdien, maar dit is wat ik vind op google.

Zoekterm: honden afscheid laten nemen van elkaar, (2e link).

Vandaar dat ik deze post maak, aangezien ik nog geen aangemeld lid was, (nu wel) kan ik nog steeds niet reageren op de topic in kwestie.

Spijtig om een spijtig onderwerp, nogmaals, ik ben gegarandeerd niet de eerste en/of de laatste die dit ervaart.

Met vriendelijke groet,

Marc Boom

p.s. Please do correct me if i'm wrong. bvd!

Dag Marc
Welkom op bokt
Helaas een trieste reden hoe je hier terecht bent gekomen, heel veel sterkte in deze tijd
Hoewel ik je vraag snap, denk ik niet dat je hier helemaal op je plek zal zijn
Bokt is voornamelijk een paardenforum waar na verloop van tijd meer dingen bij zijn gekomen
Maar het stukje paarden blijft de hoofdmoot voeren. Ik ben geen moderator hier op het forum, maar ik denk vrij zeker te weten dat de regels niet voor jouw veranderd zullen worden.
Ik denk dat je beter op je plek zal zijn en steun zal vinden op een hondenforum.
Desondanks, nogmaals veel sterkte!

Mboom87

Re: Onzinnige regels.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-24 04:35

Beste Fleur,

Dat had ik inderdaad al in de gaten want om te mogen reageren moest ik minimaal 25 interacties op het paardenforum gedaan hebben, verwacht en of vraag ook zeker niet dat de regels aangepast worden omwille van mij, zie mijn vorig stuk; het betreft blijkbaar niet alleen mij, meedenken zou zeer gewenst zijn. Neemt niet weg dat ik zoekende was naar honden ipv paarden en toch hier terecht kwam.

mvg

Mboom87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-24 04:37

Heb jij of iemand wellicht een suggestie qua honden forum?

Kan wel googelen maar zo kwam ik hier terecht. haha

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 07:04

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 08:01

Barfplaats.nl
Gaat voornamelijk over vers voer voor honden, maar dat is echt een honden forum.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 08:08

Hoe vervelend de aanleiding voor je bezoek aan bokt ook is, om binnen te komen met een topic “onzinnige regels” is wel bijzonder..

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 08:10

Billy schreef:
Hoe vervelend de aanleiding voor je bezoek aan bokt ook is, om binnen te komen met een topic “onzinnige regels” is wel bijzonder..

“Afscheid nemen van een hond” was duidelijker geweest.
Sterkte er mee TS

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 08:40

rien10 schreef:
Billy schreef:

“Afscheid nemen van een hond” was duidelijker geweest.
Sterkte er mee TS

Maar dan wordt direct duidelijk dat dat topic niet op WZ thuis hoort.

Op FZ plaatsen was overigens nog veel handiger geweest - daar is de discussie 25 verplichte informatieve paardenposts wel vaker gevoerd :))

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 09:04

zoals hierboven al door verschillende gebruikers is uitgelegd is de regel om eerst 25 paardgerelateerde posts te plaatsen ingesteld omdat bokt.nl van origine een paardenforum is en de andere fora er intertijd bijgekomen zijn om onze vaste gebruikers tegemoet te komen, de bedoeling als je je hier aanmeld is dat je eerst 25 nuttige paardgerelateerde posts plaatst.
Omdat je topic nu ook in het verkeerde onderwerp hebt geplaatst moet ik hier een slotje zetten.