Het valt me steeds weer op, mensen die de volledige OP quoten, regelmatig zelfs als ze als 1e in een topic reageren..
Lieve mensen, het is meestal wel duidelijk dat je op de OP reageert en quoten is dan echt overbodig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Relaxed schreef:Zullen we daarmee stoppen?![]()
Het valt me steeds weer op, mensen die de volledige OP quoten, regelmatig zelfs als ze als 1e in een topic reageren..
Lieve mensen, het is meestal wel duidelijk dat je op de OP reageert en quoten is dan echt overbodigLees dit ajb met een
Ja dat is goed.
daantjuhhh schreef:Ik bedoel dit echt zo lief mogelijk, maar ik snap echt dat iemand zich daar ‘druk’ maakt over zoiets.
Dit is echt niet raar bedoeld, maar ik zou er zelf totaal niet aan denken dat zoiets voor mij kleins een irritatie factor kan zijn voor een ander.
Echter nu zal ik waarschijnlijk wel zuchten als ik het zie! Zoiets als een irritante tik die je niet hoort maar zo gauw iemand je er op wijst kan je je het niet meer niet horen.
KimD schreef:Shirley schreef:Ik denk dat dat voornamelijk gedaan wordt omdat sommigen nog weleens de openingspost willen leeghalen, zeker als het verloop van het topic hen niet aanstaat
Dit is precies de reden dat ik het doe! Ik word er altijd misselijk van als mensen hun OP leeghalen.
Relaxed schreef:KimD schreef:
Dit is precies de reden dat ik het doe! Ik word er altijd misselijk van als mensen hun OP leeghalen.
Maar doe je het dan altijd of alleen bij een topic waarvan je verwacht dat het kan gebeuren? Oprechte vraag want ik had hier nooit over nagedacht
Suzanne F. schreef:Relaxed schreef:Zullen we daarmee stoppen?![]()
Lieve mensen, het is meestal wel duidelijk dat je op de OP reageert en quoten is dan echt overbodigLees dit ajb met een
Ja dat is goed.
Relaxed schreef:daantjuhhh schreef:Ik bedoel dit echt zo lief mogelijk, maar ik snap echt dat iemand zich daar ‘druk’ maakt over zoiets.
Dit is echt niet raar bedoeld, maar ik zou er zelf totaal niet aan denken dat zoiets voor mij kleins een irritatie factor kan zijn voor een ander.
Echter nu zal ik waarschijnlijk wel zuchten als ik het zie! Zoiets als een irritante tik die je niet hoort maar zo gauw iemand je er op wijst kan je je het niet meer niet horen.
Heeft niks met druk maken te maken, het valt op een gegeven moment op en dan denk ik why?! Zoals het jou vanaf nu ook gaat opvallenHet is niet zo dat ik mensen erop aan heb gesproken ofzo
Ladyson schreef:Haha oh heerlijk topic. Ik vind het ook altijd een beetje irritant, maar blijkbaar kan het ook nog nuttig zijn ook. Nu ga ik me iedere keer als ik dit zie afvragen of iemand de inschatting heeft gemaakt dat de OP weleens leeggehaald kan worden door de TS
Relaxed schreef:Zullen we daarmee stoppen?![]()