Uitgelicht linken naar post ipv topic?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lijsken
Berichten: 1025
Geregistreerd: 10-02-22

Uitgelicht linken naar post ipv topic?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-24 14:41

Ik kijk altijd graag naar uitgelicht, en klik regelmatig door om wat meer te lezen over het leuke paard dat op de foto te zien is.
De laatste tijd beland ik helaas regelmatig op pagina 1 van een volgtopic/verzameltopic/etc. Op die manier is het, zeker bij snel lopende topics, heel zoeken naar de foto die in uitgelicht staat en het verhaal erachter.

Ik vroeg me daarom af: is het mogelijk om de uitgelicht foto te linken naar de post waar hij uit komt, in plaats van naar het topic?

dioni

Berichten: 826
Geregistreerd: 05-08-12

Re: Uitgelicht linken naar post ipv topic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 14:48

Ja dit probleem heb ik ook een aantal keren ondervonden. Het zou een mooie oplossing zijn Lijsken!

HarmanyL

Berichten: 2662
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Geldrop

Re: Uitgelicht linken naar post ipv topic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 15:24

#vindikleuk

DuoPenotti

Berichten: 29504
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 15:27

ynskek @ [FZ] [Uitgelicht] 'uitgelicht'

ynskek schreef:
Op dit moment is het nog niet zo dat er in uitgelicht doorverwezen kan worden naar specifieke posts Er zijn wel plannen om Uitgelicht naar een bepaalde post te laten verwijzen in plaats van naar een topic. Op die manier kan het Uitgelicht team dus ook specifieker foto's selecteren. Dit staat echter nog niet boven aan de lijst met technische aanpassingen.

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Uitgelicht linken naar post ipv topic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 15:31

Je kunt er in principe wel van uitgaan dat de foto uit één van de laatste berichten komt :j

Kan me tenminste niet voorstellen dat betreffende moderator een tienjarig topic gaat doorspitten op zoek naar een leuk plaatje...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101752
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Uitgelicht linken naar post ipv topic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 15:32

Klopt, we zoeken natuurlijk recente nieuwe foto's.

Lijsken
Berichten: 1025
Geregistreerd: 10-02-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-24 15:52

DuoPenotti schreef:
ynskek @ [FZ] [Uitgelicht] 'uitgelicht'

ynskek schreef:
Op dit moment is het nog niet zo dat er in uitgelicht doorverwezen kan worden naar specifieke posts Er zijn wel plannen om Uitgelicht naar een bepaalde post te laten verwijzen in plaats van naar een topic. Op die manier kan het Uitgelicht team dus ook specifieker foto's selecteren. Dit staat echter nog niet boven aan de lijst met technische aanpassingen.



Dank voor de informatie :) Dan wacht ik rustig af.

Winged

Berichten: 33037
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 16:25

DuoPenotti schreef:
ynskek @ [FZ] [Uitgelicht] 'uitgelicht'

ynskek schreef:
Op dit moment is het nog niet zo dat er in uitgelicht doorverwezen kan worden naar specifieke posts Er zijn wel plannen om Uitgelicht naar een bepaalde post te laten verwijzen in plaats van naar een topic. Op die manier kan het Uitgelicht team dus ook specifieker foto's selecteren. Dit staat echter nog niet boven aan de lijst met technische aanpassingen.


Hmm ik weet niet hoe het zit in het systeem. Maar als ik hier op 'geplaatst' klik met mijn rechtermuisknop en vervolgens op 'link openen in nieuw tabblad' kom ik in ieder geval wel uit bij de persoon die de oorspronkelijke post ook heeft gemaakt. Als deze persoon in dat topic 80 posts heeft zitten zit je alsnog bij de allerlaatste... Maar je zou toch denken dat daar misschien een mogelijkheid is

Exitium

Berichten: 7144
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 17:13

Winged schreef:
Hmm ik weet niet hoe het zit in het systeem. Maar als ik hier op 'geplaatst' klik met mijn rechtermuisknop en vervolgens op 'link openen in nieuw tabblad' kom ik in ieder geval wel uit bij de persoon die de oorspronkelijke post ook heeft gemaakt. Als deze persoon in dat topic 80 posts heeft zitten zit je alsnog bij de allerlaatste... Maar je zou toch denken dat daar misschien een mogelijkheid is

Als je bij een post op het witte 'papiertje' naast 'geplaatst' (zie hieronder) klikt, heb je gelijk een link naar die specifieke post te pakken. Ik vermoed alleen dat het systeem achter 'uitgelicht' anders werkt en dat je daar niet handmatig een link in kan zetten.

Afbeelding