Bokkers die verdwijnen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chanicha

Berichten: 12154
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-23 11:48

rien10 schreef:
chanicha schreef:
Inderdaad DP maar soms, heel soms, is het zo moeilijk om weg te klikken als je door een groepje ‘aangevallen’ wordt omdat je bv iets onhandig hebt neergezet.
Ik moet zeggen dat ik het de laatste tijd niet meer zo zie maar er is een tijd geweest dat er dan gelijk drie of vier pats bovenop zaten.

Maar als je iets onhandig hebt neergezet, is het een kleine moeite om dat toe te geven.
Twee regeltjes in het topic en de angel is er al weer uit.


Klopt rien en dat is ook gedaan maar dan nog!
Weet je het is maar een topic dus niet iets wat iemands leven beheerst maar er zijn mensen die zich zoiets heel erg aantrekken.

Koper

Berichten: 30269
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-23 11:51

Chanicha, bedoel je nu dat jij iets onhandigs zei, en dat mensen daar op ingingen, en dat jij toen aangaf van: ja dat was even onhandig, sorry. En dat mensen toch er op door blijven gaan?

Want in zo'n geval ligt het echt bij hen hoor. Vind ik.

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-23 22:07

DuoPenotti schreef:
Bailey
Ik denk dat jou ow's niet komen omdat je een sterke mening hebt over onderwerpen, maar dat je bijna altijd persoonlijk word.
Ik begrijp dat best vanuit jou passie over die onderwerpen. Maar het mag niet.

Ik kan zo een quote hier neer zetten die openbaar staat en waar dus blijkbaar niets mee gedaan word.
Dan wil ik eigenlijk niet eens weten bij die wel weggehaald zijn wat daar dan wel niet staat :)

Nee dit is niet als persoonlijk aanval of sneer, maar omdat je dan misschien begrijpt waar een ow vandaan komt.
Het is niet je mening, maar de aanvallen naar mensen toe die jou mening niet delen, waar het mis gaat.

Zie maar wat je met mijn bericht doet. Y;(
Ik had hem ook per pb kunnen sturen, maar verwacht dat dat minder fijn over komt dan openbaar.




Haha, ja, ik heb hetzelfde bij jou incluus quote := Wij staan inderdaad vaak tegenover elkaar qua mening. Het bijna altijd persoonlijk worden, ik zie dat echt met klem anders. En zéker in het geval van deze laatste. Daar wil ik je op zich wel een pb over sturen met uitleg (want mag niet openbaar) .

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-23 22:40

Eigenlijk wil ik hier een hartje plaatsen maar dat zou een oneliner zijn, leuk gewoon om te zien hoe tegenpolen toch op zo'n liefdevolle en opbouwende manier elkaar spontaan tegen komen en dan samen door een deur gaan. Go you :D

Cambionn

Berichten: 772
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 12:34

Wow ik was dit topic ff kwijt en loop bijna 10 pagina's achter. Alvast excuus dat ik die niet allemaal bij heb gelezen 8)7 .

Maar op de discussie omrent of berichten verwijderd moeten kunnen worden, en dat dit anno 2023 vaak de norm is dat het wel kan. Ik lees dus zojuist op Tweakers dat zijn de functionaliteit voor editen eruit willen gaan halen ivm verwijderde berichten om vergelijkbare reden als waarom Bokt het niet toestaat, en moest meteen weer ff aan dit topic denken. Daar is het ook aardig een discussie (zowel in de comments onder de eerdere link als in een topic ervoor), en is de beslissing uitgesteld daarom.

Hoewel niet alle punten ook bij Bokt an toepassing zijn (bijv. eerste paar berichten "claimen" om later de TS uit te kunnen breiden is geen gewoonte op Bokt) is het wellicht wel interesant in andere punten op de discussie of Bokt moet verwijderen of niet (en zo wordt er ook gediscuseerd over anonimiseren ipv verwijderen). Zeker gezien de insteek van Tweakers om dit te doen redelijk overeenkomt als de insteek van Bokt om niet te willen verwijderen. Maar ook kan het interesant zijn in de discusssie of in het algemeen het anno 2023 wel zo normaal is om te kunnen verwijderen, of dat dit een Big Tech SNS ding is dat men niet op andere platformen behoort te verwachten.