Hallootjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peacheee

Hallootjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-23 10:51

Heyhey! Ik ben nieuw, mijn naam is Anne en ik ben 11 jaar. :))

Ik rij zelf geen paard, maar krijg misschien een superleuke verzorgpony! Het is een 3-jarige zwarte shet!

Ik heb thuis een hond Sammy, en had een superlieve cavia Billy, die is helaas verkocht. :(

Groetjesss

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 12:53

Peacheee schreef:
Heyhey! Ik ben nieuw, mijn naam is Anne en ik ben 11 jaar. :))

Ik rij zelf geen paard, maar krijg misschien een superleuke verzorgpony! Het is een 3-jarige zwarte shet!

Ik heb thuis een hond Sammy, en had een superlieve cavia Billy, die is helaas verkocht. :(

Groetjesss

Welkom! Ik vind het sneu voor je dat je cavia is verkocht. Gelukkig heb je je hond nog, en misschien een verzorgpony!

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 12:58

Welkom op Bokt! Veel plezier alvast!

Maureen95

Re: Hallootjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 13:38

Welkom :)

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 14:27

Wat leuk zeg! Ik hoop dat je die shet mag gaan verzorgen :)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-25 11:22

Ik geef dit topic een schopje. Ik lijk ook last te hebben van dit euvel. Sinds een paar maanden ontstippen topics zichzelf lijkt wel (ik doe het iig niet) en het zijn random topics. Voornamelijk topics die verplaatst zijn na de Grote Boktverhuizing vermoed ik tenminste. Dit weet ik niet zeker.

Sinds de Grote Boktverhuizjng Bok ik alleen nog op tablet via nieuwe berichten of eigen berichten, want topics doorscrollen is niet fijn meer. Ik kan sowieso niets meer vinden. Op telefoon Bok ik alleen via eigen berichten want ik kan niet vinden hoe ik nieuwe topics kan vinden. Maar mijn lijst met eigen berichten wordt steeds korter, en ik mis steeds meer topics. OA het Kindvrij topic, Secres Santa, Beleggers op dit forum, Spaarzegels en acties in de supermarkt, Weggeeftopic en een topic waar ik de titel niet meer van weet. :+ Ik zoek nu via de zoekfunctie op steekwoorden uit de titel en nu meerdere topics weer terug gevonden.

Is er een bug? Is het wat anders? Of ligt het aan mij en ben ik de enige die hier last van heeft?

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-25 11:26

Fohadie, ik denk dat je het verkeerde topic omhoog hebt gehaald .. :)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-25 15:18

Cerosa schreef:
Fohadie, ik denk dat je het verkeerde topic omhoog hebt gehaald .. :)

Das raar. Maar bedankt dat je je er op wijst. Hopelijk nu wel in het juiste topic