Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prrrr schreef:Ik snap je probleem niet zo.
Prrrr schreef:De discussie draait naar een onderwerp dat beter past op NM dan op LZP, terwijl het topic begon met een vraag die inderdaad op LZP hoort
Shadow0 schreef:En wat voor de ene deelnemer een 'goedlopende discussie' is, is het niet automatisch voor de andere deelnemers/lezers. Ik kan me hier in elk geval goed vinden in het terugkeren naar het oorspronkelijke onderwerp.
Winged schreef:Shadow0 schreef:En wat voor de ene deelnemer een 'goedlopende discussie' is, is het niet automatisch voor de andere deelnemers/lezers. Ik kan me hier in elk geval goed vinden in het terugkeren naar het oorspronkelijke onderwerp.
Maar kun je voor iedereen invullen wat voor iedereen logisch is?
Citaat:Als een topic een kant opgaat zijn er vaak ook bokkers die al meekletsen en het topic vervolgens zelf terugsturen naar een onderwerp. Of dat een TS zelf deelt 'joh, leuke discussie maar hier heb ik niks aan qua antwoord op mijn vraag.'
Citaat:Meer als persoon modden: prima. Maar dan in de zin 'met begrip voor situatie xyz'. Daarin zou ik geen waardeoordelen als 'genoeg over te zeggen' in delen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers