Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
Dani schreef:We bekijken dat per situatie. Als het topic geen nut meer heeft zonder input van TS dan zetten we het op slot, maar discussietopics zoals genoemd in de OP kunnen prima open blijven. Daarvoor maakt het immers niet uit of de TS zelf nog kan reageren, zeker niet als het topic al tientallen pagina's loopt.
Zo'n ban-melding zou best handig kunnen zijn, alleen zit er een praktisch bezwaar aan: wij moeten dat handmatig per bericht aanpassen.Een tijdje geleden heb ik wel een modopmerking geplaatst met mededeling dat de betreffende gebruiker niet meer kon reageren, omdat er idd nog vragen kwamen. Dus als er verwarring ontstaat kunnen wij het verduidelijken maar als een topic prettig verder gaat is dat niet nodig, denk ik?
VuurVleugels schreef:Relaxed schreef:O jeetje, die 2 permanent geband? Van de een verbaast het me helemaal niks, de ander wel verbaasd over..
Nou mij van beide niet, en ze stonden beiden ook op mn foei dus ik vind het een top moderator actie dit!
IMAY1990 schreef:Is het technisch niet mogelijk om zo'n ondertitel te maken zoals moderators en nieuwsbriefredactie enzo hebben? Dan staat het niet in de berichten zelf maar bij de gebruiker.
Edit: En eventueel een kleurtje aan de namen geven. Dan zou je feitelijk een nieuwe rol creëren en die aan permanent gebande Bokkers geven.
Dani schreef:Even een huishoudelijke mededeling tussendoor: het is niet de bedoeling de betreffende bokkers hier te bespreken hè. Ik snap de verleiding maar het mag niet.
Dani schreef:Ga ik even overleggen.Dat zou wel een optie kunnen zijn, nadeel is dat wij als mods wel een ban kunnen uitvoeren maar geen kleurtje/ondertitel aanpassen. En als bij elk SA/spamaccount/OW-ban beheer dat steeds moet aanpassen is het niet zo handig. Maar misschien kan dat automatisch, geen idee. Ik gooi het in de groep.
Dani schreef:We bekijken dat per situatie. Als het topic geen nut meer heeft zonder input van TS dan zetten we het op slot, maar discussietopics zoals genoemd in de OP kunnen prima open blijven. Daarvoor maakt het immers niet uit of de TS zelf nog kan reageren, zeker niet als het topic al tientallen pagina's loopt.
Zo'n ban-melding zou best handig kunnen zijn, alleen zit er een praktisch bezwaar aan: wij moeten dat handmatig per bericht aanpassen.Een tijdje geleden heb ik wel een modopmerking geplaatst met mededeling dat de betreffende gebruiker niet meer kon reageren, omdat er idd nog vragen kwamen. Dus als er verwarring ontstaat kunnen wij het verduidelijken maar als een topic prettig verder gaat is dat niet nodig, denk ik?
daantjuhhh schreef:Maar echt veel hebben ze toch niet te willen na een permanente van toch?
Amado7 schreef:Huh, eentje is geband maar wel vandaag om 1500 nog online geweest? En dit topic is al eerder geopend. *Snapt het even niet*.
Ik zou zeker niet anonimiseren. Wat zou het nut hiervan zijn?
Citaat:Een melding van de ban voorkomt dat andere Bokkers zich geroepen voelen om een reactie te geven op een post (met extreme uitspraken). Of als ze dat doen om voor meelezers dingen recht te zetten, dat je weet dat er geen reactie meer komt op dat bericht.
Gebruikers op dit forum: Bytespider en 0 bezoekers