Ik ben Floor en ik ben 18 jaar. Ik heb vroeger wel op Bokt gezeten maar nu al een tijdje niet meer dus ik heb een nieuw account aangemaakt en ik wilde mezelf (en mijn paarden natuurlijk) even voorstellen.

We wonen sinds kort in de Achterhoek en hebben de paarden aan huis. Ik rijd vanaf mijn 8ste, eerst op de manege, en vanaf mijn 12e op eigen paarden en bijrijdpaarden. Ik heb vroeger een beetje gesprongen, maar nu rijd ik dressuur, dat vind ik het leukst!
Dit is mijn paard Corrie, we hebben haar nu iets meer dan 3 jaar. Ze is een 15 jarige KWPN merrie. Corrie is een mega lief en werkwillig paard, ze doet het echt alles voor je.

Dit is de pony van mijn zusje; Ike. Hij is bijna 3 jaar van ons, en hij is een 13 jarige NRPS ruin. Ike is een lieve en grappige pony, en altijd vrolijk!(ookal kijkt hij meestal niet zo, haha) Ik reed vroeger ook op hem, we deden dressuur en waren Z1 startgerechtigd. Hij heeft helaas een nare blessure opgelopen door een val 2 jaar geleden en daardoor kan ik hem niet meer rijden, hij kan alleen nog rustig een rondje hobbelen met mijn zusje af en toe.

Dit is Dolly (ook van mijn zusje), we hebben haar nu ongeveer een half jaar. Dolly is 11 jaar en een appaloosa (verrassing). Dolly is heel werkwillig en vrolijk, ze heeft altijd wel zin om iets te doen

Dit is Tomaat, zij is nu een paar maanden van mij. Ze is de jongste van het stel; ze is een 4 jarige KWPN merrie. Ze is heel lief, maar nog wel echt een jong paard en soms dus een beetje eigenwijs

Groetjes Floor