Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muurp schreef:Baaaaart? Snoepjes?
Wel vervelend, ik heb het soms maar niet vaak genoeg om me eraan te irriteren.
petitparis schreef:ik heb het ook en niet alleen met bokt. Denk eigenlijk dat het aan een (veiligheids)update van Android of Chrome ligt...
Plop1997 schreef:Kan het zijn dat je incognito aan het browsen bent? Dit zorgt er ook voor dat je constant uitlogt.
BartVB schreef:Helaas een bekend probleem en vooral ook een bijzonder lastig op te lossen probleem omdat het niet te reproduceren is. Meestal werkt het, soms werkt het een keer niet, soms werkt het een paar keer niet.
@[***]; raak je af en toe uitgelogd of kan je daarna ook niet meer (makkelijk) inloggen?Plop1997 schreef:Kan het zijn dat je incognito aan het browsen bent? Dit zorgt er ook voor dat je constant uitlogt.
Dat zou niet zo moeten zijn. Als je een incognito venster opent dan moet je inloggen (want een incognito venster begint zonder cookies e.d.), maar als je eenmaal bent ingelogd dan blijf je ook normaal ingelogd. In ieder geval in theorie.
Hebben jullie dit probleem ook op een thuisnetwerk of alleen mobiel?
BartVB schreef:Hmm, net voor dit topic is gestart is Chrome 101 uitgebracht en die heeft een aantal wijzigingen die een deel van de problemen kunnen verklaren.
Ik ga zoeken/proberen.