Topic spontaan verdwenen; bokkers te kritisch?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dovahkiin

Berichten: 566
Geregistreerd: 30-12-17
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Topic spontaan verdwenen; bokkers te kritisch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 15:38

Ik post niet veel op Bokt, dit komt ook van de regels die Bokt aanhoudt, maar heb bij dit topic wel een aantal vragen. Allereerst ben ik het eens met de kritische noot die hier aangehaald wordt; namelijk het meten met twee maten.
Het is mij al vaker opgevallen dat personen met een kleurtje in de naam meer vrijheden hebben dan de zwarte gebruikers. Soms kan ik mij daar een voorstelling van maken maar aan de andere kant vraag ik mij af of het allemaal wel klopt zoals het nu gaat. Topics mogen niet verwijderd worden, tenzij Bokt zelf dit bepaald. Eigenlijk best wel een beetje gek.

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15118
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 15:49

Dovahkiin schreef:
Ik post niet veel op Bokt, dit komt ook van de regels die Bokt aanhoudt, maar heb bij dit topic wel een aantal vragen. Allereerst ben ik het eens met de kritische noot die hier aangehaald wordt; namelijk het meten met twee maten.
Het is mij al vaker opgevallen dat personen met een kleurtje in de naam meer vrijheden hebben dan de zwarte gebruikers. Soms kan ik mij daar een voorstelling van maken maar aan de andere kant vraag ik mij af of het allemaal wel klopt zoals het nu gaat. Topics mogen niet verwijderd worden, tenzij Bokt zelf dit bepaald. Eigenlijk best wel een beetje gek.


Ik denk dat dit net een andere discussie is, gezien het hier om een dubbel topic ging en niet perse de inhoud.

Maar inhoudelijk: ik vind het best jammer om te lezen dat er blijkbaar meerdere gebruikers zijn die aangeven dat de meerwaarde van veel nieuwsberichten soms te summier is, of dat zij zich eraan storen dat het letterlijk overgenomen is van andere sites. Ik kan me daar ook wel gedeeltelijk in vinden moet ik zeggen... :o
Dan heb ik het echt over de voorkant van de NR, niet over wie wat doet en het beleid, maar vooral wát er geplaatst wordt en of dit echt een meerwaarde is voor mij als gebruiker.
Heel eerlijk? Ondanks dat ik met regelmaat foto's en fotoverslagen aanlever lees ik amper het nieuws wat de NR post omdat het voor mij gewoonweg lang niet altijd waardevol is. Wat ik merk aan mijn geplaatste topics (namens de NR) dat er best wel veel respons op komt, dat het nieuwsgierigheid opwekt, dat men enthousiast wordt of dat men gewoonweg kan genieten van het verslag en de foto's. Dat is toch wat je wilt?
Even heel gechargeerd; het voelt alsof veel artikelen letterlijk worden overgenomen, daarmee doe je ook tekort aan de kwaliteiten die je hebt binnen je vrijwilligersteam. Imo zijn dat juist mensen die een passie hebben voor journalistiek, schrijven of andere relevante vaardigheden. Daar worden ze immers ook op geselecteerd. Dit is mijn gevoel hè? Dit is niet om iemand voor zijn of haar hoofd te tikken.

Ik denk dat Bokt als community JUIST boven een Horses.nl of Hoefslag zou kunnen komen doordat je een grote groep gebruikers hebt die je kunnen ondersteunen met het aanleveren van relevant nieuws. Dat gaat imo niet alleen maar over wat de top van de wereld doet in de dressuur, maar vooral wat voor onbekende takken van paardensport er zijn, of welke mooie initiatieven er de wereld in worden geholpen door mede-paardenliefhebbers, of iemand met kennis van zaken die zijn of haar passie en expertise kan delen.

Ik heb veel respect voor de vrijwilligers, ik weet immers hoe het is en hoeveel tijd er in gaat zitten. Echter denk ik dat er veel meer mogelijk is binnen het nieuwsteam van Bokt, maar blijven we als community echt achter op de rest en zijn we niet heel relevant ten opzichte van andere (paarden)nieuwssites.
Laatst bijgewerkt door Muurp op 10-05-22 15:57, in het totaal 3 keer bewerkt

Boras
Berichten: 9953
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 15:51

Onali schreef:
Marjo schreef:
En de artikelen die wel leuk opgepakt kunnen worden, die laten ze links liggen.



Haha, ik las een tijd geleden iets op FB over samenwerking brandweer en de plaatselijke manege.
Stuurde ik door naar de NR. Kreeg ik de vraag of ik ze kende (nee) en of ik anders een stukje erover wilde schrijven.
Dacht echt huh jij bent toch van de NR, neem zelf contact op met degene waar het over ging en schrijf daar zelf een informatief stukje over.

Heb ook niet meer teruggereageerd, ga niet jouw werk doen :n


Je kon het niet opbrengen om even een nette reactie, van welke inhoud ook, terug te geven?
Maar je neemt wel de moeite om hier in het openbaar te gaan zitten klagen over iemand -O-

Onali

Berichten: 18478
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 16:03

Boras het is al een tijd geleden en normaal stuur je gewoon een link door van een nieuwsbericht en daar is de kous mee af.
Dat ik nu ineens om meer info gevraagd werd vond ik apart.

De NR zijn toch pseudojournalisten, doe dan gewoon zelf je werk en ga op onderzoek uit.

Ik had geen zin om er verder op in te gaan (ik kwam het artikel ook alleen maar tegen dus meer dan wat er stond wist ik ook niet) dus dat heb ik niet gedaan.
Het hele verhaal was ik alweer vergeten tot Marjo dr opmerking over berichten waar niks mee gedaan wordt.

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15118
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 16:16

Ik heb net even VN doorgespit, in mijn ogen is er een duidelijk patroon te zien m.b.t. het aantal reacties te opzichte van het soort topic.
Er zijn beduidend meer reacties op topics als;
- Fotoverslagen geplaatst door fotografen
- Plaatselijk nieuws (meestal niet Hoefslag/Horses als bron, vaak ingestuurd door gebruikers)
- Recensies
- Blogs
- Topics van en over gebruikers (over de regenboog/quotes/vraag het een teamlid)

Er zitten ook met regelmaat topics tussen die maar 70 keer bekeken worden... Hoe relevant is dit dan?

Uiteraard uitzonderingen daar gelaten, maar misschien is het wel interessant om eens onderzoek te doen naar het verband tussen het aantal views/reacties en bijv. de bron of het soort artikel.
Hiermee zou je best wel wat meer kaders kunnen aanbrengen als het gaat om nieuwswaarde. Je wilt immers relevant zijn voor je gebruikers.

prugelpiet

Berichten: 12575
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 17:11

Muurp schreef:
Ik heb net even VN doorgespit, in mijn ogen is er een duidelijk patroon te zien m.b.t. het aantal reacties te opzichte van het soort topic.
Er zijn beduidend meer reacties op topics als;
- Fotoverslagen geplaatst door fotografen
- Plaatselijk nieuws (meestal niet Hoefslag/Horses als bron, vaak ingestuurd door gebruikers)
- Recensies
- Blogs
- Topics van en over gebruikers (over de regenboog/quotes/vraag het een teamlid)

Er zitten ook met regelmaat topics tussen die maar 70 keer bekeken worden... Hoe relevant is dit dan?

Uiteraard uitzonderingen daar gelaten, maar misschien is het wel interessant om eens onderzoek te doen naar het verband tussen het aantal views/reacties en bijv. de bron of het soort artikel.
Hiermee zou je best wel wat meer kaders kunnen aanbrengen als het gaat om nieuwswaarde. Je wilt immers relevant zijn voor je gebruikers.


En dat is precies het ‘nieuwe beleid’ wat de NR voert, en waar met geen mogelijkheid iets van een compromis in gemaakt wil worden. Dat is geprobeerd, daar zijn zelfs al flinke discussies over gevoerd, maar het heeft allemaal geen zin. Je kan beter tegen de muur praten :=

Marjo

Berichten: 37251
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Topic spontaan verdwenen; bokkers te kritisch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 09:46

Typisch wel om te zien dat er verder gewoon niet inhoudelijk gereageerd wordt. Hiermee bevestigt het beheer/hoofd NR wel de "trekken aan een dood paard"-uitspraak en het praten tegen de muur wat prugelpiet hierboven al aanhaalt.

Het zal wel niet belangrijk genoeg zijn :)

Muurp haalt hierboven hele mooie punten aan, biedt een duidelijke, goede onderbouwing en daar wordt niet eens op gereageerd.

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15118
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 10:18

We zijn 1,5 dag verder... Dus ik heb nog goede hoop dat er een antwoord komt. :))

Maar ik zou het wel waarderen als er een inhoudelijk antwoord komt.
Ik, en uiteraard ook anderen, hebben de moeite genomen om uitgebreid en opbouwend/meedenkend te reageren. :)

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie Moderator Algemeen2 en Markt
No worries, be happy!

Berichten: 27106
Geregistreerd: 29-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 10:31

Muurp allereerst bedankt voor je bericht.
We hebben overleg gehad en we gaan er zeker wat mee doen. Het streven is altijd al geweest om meer communitynieuws en eigen nieuws te plaatsen en we kijken nu hoe we dit proces kunnen versnellen en we zullen ook kritischer gaan selecteren op het andere nieuws.

Hier is gisteren al een begin mee gemaakt dus als het goed is zou de aanpassing snel zichtbaar moeten zijn.

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15118
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 11:05

Dankjewel, fijn dat er wel wat mee gedaan wordt.
Zou er ook een terugkoppeling kunnen komen van de stappen die gemaakt zijn (en/of nog gemaakt gaan worden)?
Ik begrijp uiteraard dat nog niet alles is uitgewerkt, maar het zou mooi zijn als we (al is het in delen) te horen krijgen welke aanpassingen er worden gedaan én wat voor beleid hier dan ook uit voortvloeit.

Want heel eerlijk? Behalve een nieuwe [tag] heb ik geen idee wat voor verschil ik zou moeten zien op VN :D Een korte toelichting zou fijn zijn.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132126
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 21:05

Als het goed is, is al een langere tijd te zien dat er onderdeel 'community' meer activiteit is :)
De tags hebben te maken met de Achtergrond-artikelen: die zijn een paar jaar lang niet meer actief geweest, maar we zijn die wel nieuw leven in het blazen. Dat zelfde geldt voor de Boekrecensies die sinds kort weer op de voorpagina worden geplaatst (en die uiteindelijk naar het AG-archief gaan).

We hebben een periode gehad dat er erg weinig nieuws geplaatst werd. Daar is een tijdje geleden verandering in gekomen. We hebben een aantal 'nieuwe' mensen die super gemotiveerd zijn en elke dag voor een goed gevulde voorpagina zorgen.
Op dit moment zijn we vooral aan het kijken welk nieuws gewaardeerd/gewenst is. We proberen vooral selectiever te worden. We hebben niet de intentie om elk paardgerelateerd bericht op onze voorpagina te krijgen. Wel willen we nog meer gaan kijken naar welk nieuws relevant is. Selectiever dus.

Ook gaan we proberen om nog meer dan nu een combinatie te maken van nieuws. Bijv. in plaats van 5 losse berichten van de Belgische kampioenschappen (ik doe nu even een voorbeeld) 1 verslag dat gebundeld wordt. Dat is meer werk omdat het herschreven moet worden, maar we denken dat dit onze nieuwsvoorziening vooruit kan helpen.

Daarnaast willen we de koers die we in gegaan zijn met de communityberichten. Leuke artikelen over zaken die over Bokt en/of Bokkers gaan. Dat kan door onze NR-leden gedaan worden, maar dat kan ook via bloggers/fotografen/correspondenten. Dat stukje communitynieuws is uniek voor Bokt en daar willen we steeds meer in gaan investeren :)

prompter

Berichten: 11164
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Topic spontaan verdwenen; bokkers te kritisch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 21:27

Dat klinkt als leuke plannen, ik ben benieuwd! Wat ik zelf totaal niet relevant vind, maar misschien denken anderen er anders over, zijn van die lijsten die ik laatst zag met wie er van de ruiters allemaal kinderen verwachten.... dat vind ik geen paardennieuws.

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 21:36

Ik vind dit topic een perfecte afspiegeling van wat je momenteel in de maatschappij ziet: mensen zoeken overal vanalles achter.

En Olympia, het valt me van jou enorm tegen dat je je "collega's" zo over de hekel trekt. Ik kan me namelijk uit mijn tijd als HM nog erg goed herinneren dat je het er roerend mee eens was als werd gezegd dat mensen iets meer begrip mogen hebben voor het team dat grotendeels uit vrijwilligers bestaat.

Is Bokt een bedrijf? Ja. Maakt Bokt winst? Ik mag hopen van wel, anders doet Bart iets verkeerd. Er wordt zo vaak gedaan of er iets mis is met geld verdienen. Bokt geeft ons allemaal een platform om te praten over paarden en alles wat ons bezighoudt. Doe niet of Bokt een maatschappelijke organisatie is of een politieke partij die publiekelijk verantwoording moet afleggen. Bokt is Bokt: een leuk tijdverdrijf met erg aardige en betrokken teamleden.

*edit* voor de duidelijkheid: mijn eerste zin slaat op de topictitel. Niet op de goede inhoudelijke discussie op de laatste pagina.

Marjo

Berichten: 37251
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Topic spontaan verdwenen; bokkers te kritisch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 08:06

Chevax, misschien kun je je voorstellen dat je mening / gevoel over teamleden en beheer veranderen nadat je op een hele lelijke manier het team uitgezet wordt. Een manier die voor meerdere andere teamleden ook niet te begrijpen is of niet eerlijk is.

Dat is mijn grootste irritatiefactor in deze hele discussie. De punten die hier aangehaald worden door gebruikers, die hebben wij (prugelpiet o.a.) vorig jaar al achter de schermen aangegeven. Daar zijn pittige discussies over gevoerd waarin het beheer èn het hoofd NR haar poot stijf hield.

Wellicht dat je dan kan begrijpen, dat het erg steekt dat nu gebruikers precies hetzelfde aangeven, er ineens anders op gereageerd wordt.

En ik heb best begrip voor het feit dat de NR leden vrijwilligers zijn. Maar het beheer niet, die worden gewoon betaald. En wellicht had het beheer en het hoofd NR dan vorig jaar wat harder moeten vechten voor zijn leden, ipv klakkeloos afscheid nemen van 3 doorgewinterde NR leden die eigenlijk alleen maar het beste voor hadden met Bokt.
Het team is daardoor gehalveerd namelijk ;)
En we weten allemaal hoe lastig het is om nieuwe teamleden aan te nemen, zeker binnen de NR is dat niet gemakkelijk.

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15118
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 08:30

Oscar schreef:
Als het goed is, is al een langere tijd te zien dat er onderdeel 'community' meer activiteit is :)
De tags hebben te maken met de Achtergrond-artikelen: die zijn een paar jaar lang niet meer actief geweest, maar we zijn die wel nieuw leven in het blazen. Dat zelfde geldt voor de Boekrecensies die sinds kort weer op de voorpagina worden geplaatst (en die uiteindelijk naar het AG-archief gaan).

We hebben een periode gehad dat er erg weinig nieuws geplaatst werd. Daar is een tijdje geleden verandering in gekomen. We hebben een aantal 'nieuwe' mensen die super gemotiveerd zijn en elke dag voor een goed gevulde voorpagina zorgen.
Op dit moment zijn we vooral aan het kijken welk nieuws gewaardeerd/gewenst is. We proberen vooral selectiever te worden. We hebben niet de intentie om elk paardgerelateerd bericht op onze voorpagina te krijgen. Wel willen we nog meer gaan kijken naar welk nieuws relevant is. Selectiever dus.

Ook gaan we proberen om nog meer dan nu een combinatie te maken van nieuws. Bijv. in plaats van 5 losse berichten van de Belgische kampioenschappen (ik doe nu even een voorbeeld) 1 verslag dat gebundeld wordt. Dat is meer werk omdat het herschreven moet worden, maar we denken dat dit onze nieuwsvoorziening vooruit kan helpen.

Daarnaast willen we de koers die we in gegaan zijn met de communityberichten. Leuke artikelen over zaken die over Bokt en/of Bokkers gaan. Dat kan door onze NR-leden gedaan worden, maar dat kan ook via bloggers/fotografen/correspondenten. Dat stukje communitynieuws is uniek voor Bokt en daar willen we steeds meer in gaan investeren :)


Zeker zie ik meer community nieuws, maar die worden compleet ondergesneeuwd door artikelen waar maar 70-80 views op komen. En precies dát is zo onwijs zonde.
Joh, super leuk dat er weer een ruiter is die een of andere prijs heeft gewonnen, maar blijkbaar interesseert dat weinig tot geen leden. :+ Zou ik ook niet denken, maar cijfertjes liegen niet.
Ik zag laatst nog een spelfout in een nieuwsbericht van 3 dagen oud, het was niemand opgevallen, maar het topic had dan ook nog maar 90 views. Het feit dat zelfs de taalpuristen het niet vinden zegt wel wat :D

Fijn dat bepaalde onderwerpen gecombineerd gaan worden, dat gaat al helpen in het overzicht en maakt een nieuwsbericht overzichtelijker én relevanter.

Ik ben al een tijdje lid van Bokt maar heb me nooit verdiept in de TAGS bij nieuwsartikelen, in hoeverre hebben deze (specifiek bij nieuws, bij andere fora zoals UK/FK snap ik het) meerwaarde voor gebruikers? Het feit dat ik er naar moest vragen zegt misschien wel iets. :o

Het enige wat voor mij als Bokt-gebruiker echt interessant is zijn de community berichten, die zouden imo het meest moeten worden uitgelicht.
Maar misschien ben ik daar de enige in.

Olympia

Berichten: 55602
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 08:48

@Chevax, ik snap dit naar mij niet zo goed? Volgens mij werd er vanuit beheer en HMteam ook verwacht dat je je aan bepaalde targets hield, omdat het niet vrijblijvend was. Anders kon je ook uitleggen waarom je het niet gehaald had. Dus dat iets vrijwillig is, betekent het niet dat het vrijblijvend is. ;)

Daarnaast ben ik al bijna 6 jaar geen teamlid meer en zie ik de huidige teamleden ook niet als "collega'". Ook ik ben met een reden gestopt ;)

Verder sluit ik mij bij Muurp aan en denk ik dat als de tijf besteed wordt in eigen artikelen/communitynieuws, dat het misschien net zoveel tijd kost als heel het web afspeuren naar kopieer en plak nieuws.( zo zie ik de VN nu wep voor 90%)

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132126
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Topic spontaan verdwenen; bokkers te kritisch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 13:58

Goed punt over de tags. Ik zal dat met Firelight overleggen en het ook eens aankaarten via het BBB. Als doorgewinterde bokkers het al niet begrijpen, dan is dat een goede reden om het nog eens extra uit te leggen.

Om het kaf van het koren te kunnen scheiden, zullen we wel een bepaalde mate van speurderij moeten doen. Maar het klopt inderdaad wel dat het speurwerk minder belangrijk is en dat we onze energie en tijd het beste kunnen gebruiken voor communitynieuws en eigen items. Bovendien hoeft niet elk NR-lid zich hier dagelijks mee bezig te houden. Als 1 persoon dat doet dan is het al voldoende, en dan kan de rest verder werken aan de andere items.

Femke_Tweety

Berichten: 12004
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 14:13

Laat alstjullieblieft in ieder geval de clickbait artikelen weg.

Die artikelen waarvan als je ze leest heel duidelijk is dat het clickbait zooi is, inclusief beroerde vertaling van de originele taal in gebrekkig Nederlands en in woorden grooooote titels op relatief weinig inhoud.




En opiniestukken: vraag je af óf je als bokt een plek wil geven aan opiniestukken die niet specifiek voor bokt geschreven zijn.
En zo ja, voor welke opinies dan.
En zet dan ook bovenaan het bericht dat het een elders gepubliceerd opiniestuk is.
Dus bijvoorbeeld bovenaan in het bericht: Dit is een opiniestuk, geschreven door -insert naam- en eerder gepubliceerd in -insert naam-


Voor mij hoeft al dat kleine buitenlandse nieuws ook niet (evt uitzondering België)

Dat er in Engeland een subtop paardensporter van een paard gekukeld is, en een sleutelbeen gebroken heeft en twee wedstrijden moet missen, tsja.

Groot internationaal nieuws is anders natuurlijk.



Eigenlijk zou je je bij ieder geplaatst bericht moeten afvragen als nieuwsredactie waar het artikel voor dient.
Puur vulling: niet plaatsen
Echt informeren: wel plaatsen.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132126
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 14:17

Dat laatste is zeker het geval :j
Als we graag alleen veel nieuws zouden willen brengen, dan zou een newsfeed veel makkelijker zijn. Maar dat is juist weer precies niet wat we willen, want dan krijg je alle 'bijvangst' ook automatisch er bij. Dus keuzes maken :j

Onlangs is er ook nog overleg geweest over de opiniestukken en inderdaad ook afgesproken om daar duidelijker over te zijn. Dus met een bron en met daarbij een auteur en evt. ook nog een intro van onszelf erbij, zodat duidelijk is dat het geen specifieke mening is van Bokt.
Goed punt dus. Bedankt voor je feedback :)

Rocamor

Berichten: 10903
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-22 15:15

Femke_Tweety schreef:
En opiniestukken: vraag je af óf je als bokt een plek wil geven aan opiniestukken die niet specifiek voor bokt geschreven zijn.
En zo ja, voor welke opinies dan.
En zet dan ook bovenaan het bericht dat het een elders gepubliceerd opiniestuk is.
Dus bijvoorbeeld bovenaan in het bericht: Dit is een opiniestuk, geschreven door -insert naam- en eerder gepubliceerd in -insert naam-


Dat was volgens mij het hele issue met het topic waarop dit topic is gebaseerd. De opinie van een ander overgenomen door Bokt en later bedacht dat het niet de meest handige opinie was en dientengevolde een volledig verwijderd (en inmiddels teruggeplaatst maar gesloten) topic.

Op zich hoeft een opiniestuk geen probleem te zijn. Met sommige stukken bedenk je je soms: "Joh, hier heb ik zo nooit bij stil gestaan, maar er zit best iets in". (of juist absoluut niet).

En met het overige nieuws. Is het de bedoeling om vnl een informatievoorziening te zijn of dat er ook gereageerd wordt. Wellicht kun je anders een soort van verzameltopics maken, die blijven dan wel op de voorpagina en als er iets aangevuld wordt, kort de titel wat aanpassen + datum tijd erbij?
Bijvoorbeeld:
[Niews] Dressuur: NK dag 1 - aanpassing 13 mei 2022; 15:15