Hey! Sinds net (een paar minuten geleden) ziet Bokt er ineens heel anders uit als ik op een forum (topic) klik... Help? Foto's toevoegen gaat ook niet... Zal zo nog even een keer proberen... Groetjes, Rebecca EDIT: Nu is het weer normaal... Net zag het er zo uit:
‘Cause today ain’t tomorrow So hey, follow, wherever the wind goes When the day ends, the sun sets I thank God It ain’t luck <3
Ik heb opeens dit, gewoon bokt 4 maar 5 geeft dezelfde vreemde bleke blauwe kleur met grijs
Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man
Het gaat om de grijzige kleur ipv blauw. En de grote grijze quote vlak die ik nog niet eerder heb gezien
Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man
Het gaat om de grijzige kleur ipv blauw. En de grote grijze quote vlak die ik nog niet eerder heb gezien
Ja dat is bij mij ook in dat topic. Is neem ik aan bij iedereen zo. En dat komt precies door wat Selina zegt Iemand heeft per ongeluk een bericht getypt in dat grijze vlakje. Normaal gesproken staat daar alleen de naam van degene die gequote wordt.