Mij lijkt het super handig als er naast eigen berichten en actieve berichten ook een keuze zou zijn om een knopje te hebben waar je alle actieve berichten heb alleen dan in zelfgekozen subfora. Niet omdat het zo niet duidelijk is maar extra luxe is nooit verkeerd voor luiheid

Ik zoek dagelijks interessante subfora langs om te kijken of er nieuwe berichten zijn. Soms best een gedoe. Nu kan je bij actieve berichten wel 'niet paardgerelateerd' aankruisen maar mij lijkt het dus fijn als je zelf fora aan kan klikken.
Snappen jullie wat ik bedoel? Ik vind bv HAW , RIJ ITP, mensenwelzijn en leven zonder paarden altijd interessant. Hier zoek je nu gericht op of je zoekt ze uit tussen de actieve berichten. Maar chill als je deze fora aan kan klikken en hier je in een overzicht alle actieve topics kan zien.
Meer mensen die dit een goede optie zouden vinden of ben ik nu echt te lui en vinden mensen dit geen nuttige optie? Misschien ben ik de enige die dit handig zou vinden, dat kan.
Ik dacht, ik gooi hem er eens in! Wie weet vinden meer mensen dit handig en is het mogelijk zoiets te creëeren.