ik zag op een ander forum (buitenlands forum waar ik me zojuist op heb aangemeld) dat er links onder je gebruikersnaam staat wat je "waarschuwingspercentage" is, oftewel, op hoeveel procent je van een banning zit.
Dat lijkt mij op een ideaal alternatief voor hier op bokt.
Tevens aangezien ik van 1 persoon weet (en dat zullen ook wel meerderen hebben) dat die gebanned is terwijl die niet eens wist dat die waarschuwingen had gehad omdat de persoon in kwestie het e-mail adres niet meer in gebruik had waar de berichten naartoe verstuurd werden.
Mij lijkt dit een handig alternatief.
BTW, misschien is het wat om ervoor te zorgen dat iedereen dit percentage van elke persoon kan zien. Zo is het misschien dat de gemoederen een beetje rusten hier omdat niemand waarschijnlijk wilt dat hun "banpercentage" erg hoog is en dat iedere andere gebruiker dit kan zien :p
hoe gaan we dan tegen elkaar aankijken? je moet alles positief houden he zeg... nee echt niet 
maar je wordt geband als je 3 OW's hebt (over het algemeen). dus je hebt dan 0, 33,33 of 66,67% en na 3 maanden gaat er weer wat af...heb je daar geen moeilijke software voor nodig?
nee joh, maar tis meer als doel dat men niet zijn of haar OW mailtjes kan missen. En misschien is het handiger om afhankelijk van het soort "misdragen" een bepaald percentage dr in te gooien