Jaja Ik heb de ad al een paar keer gemeld maar er lijkt niks te gebeuren. Ik krijg steeds een ad te zien die me afvalmiddelen wilt aansmeren. Nou ziet het er niet echt smakelijk uit, dus is mn eetlust snel weg. Helpt prima dus! Maar het lijkt me nogal spam. Ik heb op de site gekeken ‘dokters’ van 18 en 19 hebben iets fantastisch uitgevonden. Niet echt geloofwaardig dus.
Klopt, ik zie hem ook veel voorbij komen, is gewoon een ranzig plaatje van wat wormen ofzo, of eieren van iets. Heeft helemaal niks te maken met de advertentie. Maar ja blijkbaar klikken mensen er dus wel op dus de missie is geslaagd denk ik.
"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"
Het is de laatste tijd wel weer veel raak hè? Wordt het niet eens tijd om weer een keer goed te filteren in plaats van klakkeloos alle advertenties toe te staan op Bokt?
''Even when you're gone, it never really ends...''
Ik heb hem ook melden helpt niet. Maar de alibaba reclame is nu wel weg
Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man
Dit zijn toch eitjes van een of andere hagedis? Hebben inderdaad niets met afvallen te maken, maar prikkelen kennelijk wel de nieuwsgierigheid. Click bait in zijn zuiverste vorm.
Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man
"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"