Verwijderen van topics

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DuoPenotti

Berichten: 29757
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 20:42

Maar als ts zegt wat een flut bedrijf ga daar niet heen wil dat toch niet ook automatisch zeggen dat het een compleet negatief topic word.
Er kunnen net zo goed mensen reageren met: nou die ervaring deel ik niet want heb er een top paard van.

Komen er wel alleen maar negatieve berichten... Ja dat zegt misschien wel iets.

Dus al waarschuwd ts uit eigen ervaring is het naar mijn idee niet gelijk aan smaad en laster. En zowel positief als negatief blijft mogelijk in een reactie.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70641
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 20:48

Marjo schreef:
Bizar dat dit niet mogelijk is op Bokt. Juist een forum waarbij zoveel mensen binnen de paardenwereld op 1 plek zitten, zou daar juist de mogelijkheid toe moeten bieden.

Zeker wanneer het gaat om oplichtingspraktijken voorkomen, vind ik het beleid hierin echt tekort schieten.

Verder sluit ik me aan bij Ibbel :)

Wat voor mogelijkheden vind je dat bokt aan moet bieden? Het plaatsen van zowel positieve als negatieve ervaringen wanneer daarom gevraagd wordt mag op bokt gedeeld worden mits het aan de regels voldoen. Daarnaast bieden we hoor- en wederhoor aan op bokt waardoor we gebruikers ook tegemoet komen om hun ervaringen te delen.

Ibbel schreef:
Dat geeft dan wel een probleem als letterlijk íedereen alleen maar negatieve ervaringen heeft met een toko :+

C_arola schreef:
Willen ze deze berichten wel plaatsen dan zijn er andere mogelijkheden buiten bokt om dat te doen.


Waar?

Het lijkt mij dat ik niet mee hoef te denken waar deze berichten wel gedeeld zouden kunnen worden met andere mensen.

DuoPenotti schreef:
Maar als ts zegt wat een flut bedrijf ga daar niet heen wil dat toch niet ook automatisch zeggen dat het een compleet negatief topic word.
Er kunnen net zo goed mensen reageren met: nou die ervaring deel ik niet want heb er een top paard van.

Komen er wel alleen maar negatieve berichten... Ja dat zegt misschien wel iets.

Dus al waarschuwd ts uit eigen ervaring is het naar mijn idee niet gelijk aan smaad en laster. En zowel positief als negatief blijft mogelijk in een reactie.

Dat klopt en dat is ook toegestaan op bokt zolang het aan de regels voldoet. Het enige dat op bokt niet wordt toegestaan zijn waarschuwingstopics op bokt. Zoals ik al eerder schreef is het delen van negatieve ervaringen mits voldoen aan de regels toegestaan op bokt.

Ibbel

Berichten: 49201
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 20:50

Bottomline is dus eigenlijk: bedrijven waar mensen echt alleen maar negatieve ervaringen van kunnen geven wordt de hand boven het hoofd gehouden. "Want alleen negatieve ervaringen mag niet"

Ik zie trouwens wel eens waarschuwingen over phishing spam langskomen. Dan moet dat ook niet mogen, want daar krijg je ook geen positieve ervaringen op...

Ibbel

Berichten: 49201
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 20:51

C_arola schreef:
Het lijkt mij dat ik niet mee hoef te denken waar deze berichten wel gedeeld zouden kunnen worden met andere mensen.


Zó, wat een fiets dooddoener is dat! Wérkelijk.

Je bedoelt, oh, eigenlijk is er geen ander groot paardenforum, ik zou het niet weten.

Marjo

Berichten: 37251
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 20:53

C_arola schreef:
Marjo schreef:
Bizar dat dit niet mogelijk is op Bokt. Juist een forum waarbij zoveel mensen binnen de paardenwereld op 1 plek zitten, zou daar juist de mogelijkheid toe moeten bieden.

Zeker wanneer het gaat om oplichtingspraktijken voorkomen, vind ik het beleid hierin echt tekort schieten.

Verder sluit ik me aan bij Ibbel :)

Wat voor mogelijkheden vind je dat bokt aan moet bieden? Het plaatsen van negatieve ervaringen wanneer daarom gevraagd wordt mag op bokt gedeeld worden mits het aan de regels voldoen. Daarnaast bieden we hoor- en wederhoor aan op bokt waardoor we gebruikers ook tegemoet komen om hun ervaringen te delen.



Ik vind dat er best een platform geboden kan worden om je negatieve dan wel positieve ervaringen met een bedrijf te delen. Ook al wordt er niet expliciet om gevraagd.

Een waarschuwingstopic zou ik dan ook juist waarderen omdat het kan voorkomen dat anderen opgelicht worden, of dat anderen toch met wat meer voorzichtigheid verder te gaan met dit bedrijf.

Of dat vanuit een vraag om ervaringen of vanuit een waarschuwing komt zou niet uit mogen maken, beiden komt op hetzelfde neer.

En juist binnen een community als Bokt, zul je voldoende mensen tegenkomen die met hetzelfde bedrijf ervaringen hebben.

Daarbij vind ik er ook nog eens een belangrijk maatschappelijk belang aan hangen; als voldoende mensen negatieve ervaringen hebben met een bepaald bedrijf waar bv welzijn van dieren geschaad wordt, mag dit ook naar buiten gebracht worden. Want hoewel iets niet altijd strafbaar is, gebeurt er een hoop wat niet wenselijk is. En de enige manier om dat bij sommige bedrijven te verbeteren, is door te stoppen er diensten af te nemen.

Ibbel schreef:
C_arola schreef:
Het lijkt mij dat ik niet mee hoef te denken waar deze berichten wel gedeeld zouden kunnen worden met andere mensen.


Zó, wat een fiets dooddoener is dat! Wérkelijk.

Je bedoelt, oh, eigenlijk is er geen ander groot paardenforum, ik zou het niet weten.


Het is wel een interessant punt om mee te nemen in de ontwikkeling van een nieuw paardenforum :)

DuoPenotti

Berichten: 29757
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Verwijderen van topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 20:56

Quoten lukt me ff niet.

Dus de 2 topics kunnen open.
TS vraagt niet alleen maar naar slechte ervaringen.
Goede mogen ook gedeelt worden.

En nu schrijft je dat het dan mag.
Dus slotje klopt dan niet.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70641
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 21:04

Ibbel schreef:
Bottomline is dus eigenlijk: bedrijven waar mensen echt alleen maar negatieve ervaringen van kunnen geven wordt de hand boven het hoofd gehouden. "Want alleen negatieve ervaringen mag niet"

Ik zie trouwens wel eens waarschuwingen over phishing spam langskomen. Dan moet dat ook niet mogen, want daar krijg je ook geen positieve ervaringen op...

Het klopt niet dat we deze bedrijven de hand boven het hoofd houden want alleen negatieve ervaringen mogen zeker gedeeld worden. Je mag als topicstarter alleen niet expliciet hierom vragen omdat we op bokt de mogelijkheid willen geven om zowel positieve als negatieve ervaringen te delen.
Indien er alleen negatieve ervaringen zijn dan mag dat zeker mits aan de regels voldoet gedeeld worden.

Ibbel schreef:
C_arola schreef:
Het lijkt mij dat ik niet mee hoef te denken waar deze berichten wel gedeeld zouden kunnen worden met andere mensen.


Zó, wat een fiets dooddoener is dat! Wérkelijk.

Je bedoelt, oh, eigenlijk is er geen ander groot paardenforum, ik zou het niet weten.

Mijn bericht was niet bedoeld als dooddoener, het is jammer dat het zo overkomt. Ik zit zelf niet op social media dus ik heb geen idee waar je waarschuwingsberichten met elkaar kan delen maar ik kan mij heel goed voorstellen dat dit zeker wel gedeeld kan worden op social media bijvoorbeeld.

Daarnaast en ik denk dat ik in herhaling blijf vallen, mogen ook negatieve berichten gedeeld worden op bokt, maar het moet wel voldoen aan de regels.

@Marjo, ik begrijp zeker de waardering voor het plaatsen van een waarschuwingstopic en ik zie daar persoonlijk ook een meerwaarde van in. De mogelijkheden hiervoor zijn er niet op bokt maar ik denk oprecht dat deze mogelijkheden er zeker wel zijn op het internet.

@ DuoPenotti, de topicstarter heeft allereerst beide topics geopend om gebruikers te waarschuwen, dit is ook zo aangegeven door de topicstarter in beide topics, wat niet is toegestaan op bokt, ik denk dat dit niet meer herhaald hoeft te worden. Daarnaast heeft ze in het tweede topic alleen gevraagd om negatieve ervaringen met het bedrijf wat wederom ook niet toegestaan is op bokt.

Wanneer een topic wordt geopend waarin iemand op zoek is naar ervaringen met een bedrijf mag dit geopend worden op bokt. Gebruikers mogen zowel positieve als negatieve ervaringen plaatsen mits al deze ervaringen voldoen aan de regels.

Marjo

Berichten: 37251
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 21:16

Het enige alternatief wat ik kan bedenken is Facebook, en daar zie je door het geschreeuw niet meer wat er werkelijk waar is en krijg je al gauw een "hep-op-feesboek-gestaan" situatie, waarvan niets waar hoeft te zijn.

Andere websites voor reviews zoals Trustpilot staan doorgaans maar weinig bedrijven op zoals waar hierop gedoeld wordt.
Laatst bijgewerkt door Marjo op 17-02-22 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 21:19

Maar wat als er géén positive ervaringen zijn met iets? En je wilt je verhaal delen, want je hebt iets rots gekocht/gezien daar. Dan wil je er toch voor zorgen dat andere mensen niet hetzelfde mee maken.

Dat is toch juist hartstikke goed? En dan is niet zwart maken, dat is de waarheid vertellen. Of moeten we zo alles "roze" maken? Mag dat dan wel? Want dan vertel je alleen maar positieve dingen.
Ja oei, dan vertel je maar 1 kant 8)7

Waarom mag je eigenlijk geen waarschuwingstopic openen, maar wel eentje waarbij je een positive ervaring bespreekt.
Als je een eigen paard hebt gekocht bij een handelsstal en je vertelt in een voorstel topic dat je ervaring bij deze stal (met naam dus) perfect was, mag dat wel? Want dan ben je "reclame" aan het maken... Toch?


Bokt is meestal hartstikke leuk, maar als het om dit soort dingen gaat is het toch echt wel een belabberde site :=

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70641
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 21:25

Marjo schreef:
Het enige alternatief wat ik kan bedenken is Facebook, en daar zie je door het geschreeuw niet meer wat er werkelijk waar is en krijg je al gauw een "hep-op-feesboek-gestaan" situatie, waarvan niets waar hoeft te zijn.

Andere websites voor reviews zoals Trustpilot staan doorgaans maar weinig bedrijven op zoals waar hierop gedoeld wordt.
Maargoed, mooie leerpunten om mee te nemen in de ontwikkelingen van andere fora :)

Dat eerste is hetgeen wat we hier proberen te vermijden door er regels aan te verplichten. Het mag gedeeld worden, zeker, graag zelfs, maar wel wanneer het aan de regels voldoet.

Appeltje_1 schreef:
Maar wat als er géén positive ervaringen zijn met iets? En je wilt je verhaal delen, want je hebt iets rots gekocht/gezien daar. Dan wil je er toch voor zorgen dat andere mensen niet hetzelfde mee maken.

Dat is toch juist hartstikke goed? En dan is niet zwart maken, dat is de waarheid vertellen. Of moeten we zo alles "roze" maken? Mag dat dan wel? Want dan vertel je alleen maar positieve dingen.
Ja oei, dan vertel je maar 1 kant 8)7

Waarom mag je eigenlijk geen waarschuwingstopic openen, maar wel eentje waarbij je een positive ervaring bespreekt.
Als je een eigen paard hebt gekocht bij een handelsstal en je vertelt in een voorstel topic dat je ervaring bij deze stal (met naam dus) perfect was, mag dat wel? Want dan ben je "reclame" aan het maken... Toch?


Bokt is meestal hartstikke leuk, maar als het om dit soort dingen gaat is het toch echt wel een belabberde site :=

Dat maakt het lastig hierbij omdat er dan sprake kan zijn van laster en smaad, dat is precies de reden waarom we op Ervaringen en diensten, waar de topics zijn geplaatst, zo streng op moderaten.
We doen het niet voor onze lol, er zijn veel leukere dingen om te doen kan ik je vertellen maar we willen ook niet dat gebruikers beschuldigd worden van smaad en laster vandaar dat we regels hebben opgesteld. Je positieve ervaring delen met als insteek om reclame te maken voor een bedrijf op Ervaringen en diensten is ook niet toegestaan.
Daarnaast weten bedrijven dit forumdeel haarfijn te vinden en letten vooral hierop wat geplaatst wordt door gebruikers, dat valt op de rest van bokt mee. Vandaar dat het delen van positieve en negatieve ervaringen op de rest van bokt minder streng gemoderate wordt dan op Ervaringen en diensten.

Dieuwke_
Berichten: 4549
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Verwijderen van topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 21:29

Oftewel betreffende TS maakt een topic op VVV, schrijft haar verhaal en sluit af met "wie heeft nog meer ervaringen (positief of negatief) met stal X en Y". Dan is het goed en kan ie blijven staan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 21:30

Hoe zou je een negatieve reactie.. in een topic, waar blijkbaar niemand iets positiefs te melden heeft over een bedrijf.. dan volgens de regels moeten opschrijven?

Want dat lijkt nogal zeer specifiek als topics maar verwijderd worden "want regels", maar eigenlijk toch wel goed waren, alleen verkeerd verwoord?

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70641
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 21:33

Dieuwke_ schreef:
Oftewel betreffende TS maakt een topic op VVV, schrijft haar verhaal en sluit af met "wie heeft nog meer ervaringen (positief of negatief) met stal X en Y". Dan is het goed en kan ie blijven staan?

Dan zal het topic verplaatst worden naar Ervaringen en diensten omdat ze op zoek is naar een ervaring.

idinn schreef:
Hoe zou je een negatieve reactie.. in een topic, waar blijkbaar niemand iets positiefs te melden heeft over een bedrijf.. dan volgens de regels moeten opschrijven?

Want dat lijkt nogal zeer specifiek als topics maar verwijderd worden "want regels", maar eigenlijk toch wel goed waren, alleen verkeerd verwoord?

Maar dat klopt niet, wanneer een topic of bericht verkeerd verwoord is dan kan er vanuit de moderators een pb gestuurd worden met de vraag of de gebruiker het aan kan passen zodat het wel aan de regels voldoet of de gebruiker kan een nieuw bericht plaatsen dat wel aan de regels voldoet.
In dit geval gaat het om een waarschuwingstopic en dat is gewoon niet toegestaan op bokt. Dat staat los van negatieve ervaringen delen indien er wordt gevraagd om ervaringen.

Anoniem

Re: Verwijderen van topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 21:37

De zinsopbouw was dus verkeerd.. toch een bijzonder beleid weer.

Zeker omdat iedereen ook wel weet dat betreffende stal meeleest en pb's stuurt die not done zijn. Maar dat laatste mag blijkbaar stelselmatig gebeuren.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70641
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 21:39

idinn schreef:
De zinsopbouw was dus verkeerd.. toch een bijzonder beleid weer.

Zeker omdat iedereen ook wel weet dat betreffende stal meeleest en pb's stuurt die not done zijn. Maar dat laatste mag blijkbaar stelselmatig gebeuren.

Zoals ik nu al twee pagina's aangeef ligt het niet aan de zinsopbouw. De topicstarter gaf in beide topics duidelijk aan dat ze beide topics heeft geopend om gebruikers te waarschuwen en dat is niet toegestaan op bokt.

Wanneer iemand op zoek is naar ervaringen met een bedrijf dan mag dit geplaatst worden op bokt. Alle gebruikers mogen hierop met hun eigen ervaringen reageren. Ook wanneer er alleen maar negatieve ervaringen in het topic worden geplaatst is dat op bokt toegestaan maar de berichten moeten wel voldoen aan de regels die we hanteren, dat geldt voor alles op bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 21:48

Als een ts onterecht negatieve zaken meldt als waarschuwing, dan zal dat op bokt in een half uur compleet onderuit gehaald zijn met goede ervaringen. Als de waarschuwing terecht is, zal het erna volstromen met andere negatieve ervaringen. Wat is er dan zo'n drama aan een topic starten als waarschuwing? Eigenlijk wordt er nu gezegd: je mag prima anderen waarschuwen, maar noem het topic niet zo en doe alsof je ervaringen zoekt. Als je gelijk hebt, volgt de bak negatieve ellende vanzelf en voila een waarschuwingstopic voor anderen :+

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 21:51

idinn schreef:
Als een ts onterecht negatieve zaken meldt als waarschuwing, dan zal dat op bokt in een half uur compleet onderuit gehaald zijn met goede ervaringen. Als de waarschuwing terecht is, zal het erna volstromen met andere negatieve ervaringen. Wat is er dan zo'n drama aan een topic starten als waarschuwing? Eigenlijk wordt er nu gezegd: je mag prima anderen waarschuwen, maar noem het topic niet zo en doe alsof je ervaringen zoekt. Als je gelijk hebt, volgt de bak negatieve ellende vanzelf en voila een waarschuwingstopic voor anderen :+


Klopt helemaal :+
Want hé, dan is het een ervaring die iedereen deelt en wij zijn een democratisch land. }:0

Tieneke

Berichten: 21687
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 21:52

Ik heb geen idee over welk topic het gaat, maar misschien is het beleid op dit vlak van pakweg 15 jaar oud ook wat aan vernieuwing toe. Kijk eens op andere websites of social media hoe ervaringen nu gedeeld worden ten opzichte van 15 jaar geleden... Bokt gaat niet mee met de tijd.

Het is best vreemd dat het dus blijkbaar erg moeilijk is om ervaringen "op de juiste manier" te delen en te vragen op een subforum dat de naam draagt "Ervaringen en diensten".

Misschien eerder in overleg gaan met een ts om een OP aan te passen dan meteen sluiten/verwijderen?

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70641
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 22:08

idinn schreef:
Als een ts onterecht negatieve zaken meldt als waarschuwing, dan zal dat op bokt in een half uur compleet onderuit gehaald zijn met goede ervaringen. Als de waarschuwing terecht is, zal het erna volstromen met andere negatieve ervaringen. Wat is er dan zo'n drama aan een topic starten als waarschuwing? Eigenlijk wordt er nu gezegd: je mag prima anderen waarschuwen, maar noem het topic niet zo en doe alsof je ervaringen zoekt. Als je gelijk hebt, volgt de bak negatieve ellende vanzelf en voila een waarschuwingstopic voor anderen :+

Ik begrijp je punt helemaal, echt, ook wat betreft het toestaan van waarschuwingstopics, omdat zoals eerder geschreven dat ook echt plus punten heeft. Het is echter zo dat het beleid door Bart wordt gemaakt, hij is de eigenaar van bokt en bepaald daarmee wat hij op zijn forum wel en niet wil waaronder het niet toestaan van waarschuwingstopics. Dat is iets waar wij gebruikers en teamleden van alles over kunnen vinden maar dat verandert het niet.

Tieneke schreef:
Ik heb geen idee over welk topic het gaat, maar misschien is het beleid op dit vlak van pakweg 15 jaar oud ook wat aan vernieuwing toe. Kijk eens op andere websites of social media hoe ervaringen nu gedeeld worden ten opzichte van 15 jaar geleden... Bokt gaat niet mee met de tijd.

Het is best vreemd dat het dus blijkbaar erg moeilijk is om ervaringen "op de juiste manier" te delen en te vragen op een subforum dat de naam draagt "Ervaringen en diensten".

Misschien eerder in overleg gaan met een ts om een OP aan te passen dan meteen sluiten/verwijderen?

Met bepaalde dingen zouden we er zeker voor kiezen om in overleg met gebruikers te gaan om berichten aan te passen zodat het aan de regels voldoet zoals ik eerder ook schreef. In dit geval kon dat niet omdat de topicstarter een waarschuwingstopic had geopend.

Tieneke

Berichten: 21687
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: Verwijderen van topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 22:12

Maak er dan in overleg een niet-waarschuwingstopic van...

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70641
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 22:14

Dat zou zeker normaal gesproken kunnen en dat is ook iets dat wij willen doen, dat zou alleen kunnen wanneer de topicstarter de ervaringen van anderen zou willen krijgen, in dit geval wou de topicstarter alleen haar eigen ervaring delen en alleen negatieve ervaringen van anderen krijgen. Daarmee is een overleg niet mogelijk want beiden gaan tegen de regels van bokt in.

Brainless

Berichten: 29748
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 22:17

Dus stel ik wil waarschuwen voor een slechte manege, mag ik niet een topic openen met:
Ik was vorige week bij manege X en wat gaat het er daar slecht aan toe, paarden worden slecht behandeld, staan hele dagen in een vieze stal, krijgen slecht te eten, diverse kreupele paarden in de les en zadels passen niet.

Wat wel mag:
Hé ik zoek voor mijn dochter een manege.
Nu heb ik manege X gevonden in de buurt, wie heeft daar ervaringen mee?

En dan een andere (voor mij bekende) Bokker laten reageren met dat het een super slechte manege is.
}:0

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38780
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 22:25

Denk dat Carola het al heel mooi heeft verwoord, met een TS in gesprek gaan om met elkaar een manier te bespreken waarbij het topic wel kan blijven bestaan.

Soms is het inderdaad een aanpassing van een OP. Waarbij ik denk dat een OP best wel iets kan weergeven hoe een manege, hoefsmid, veearts, behandelaar voor de TS is overgekomen/geweest. Maar louter een negatieve ervaring delen is wat al sinds jaren niet is toegestaan op Bokt.nl

Lees wel vaker dat Bokt.nl niet mee gaat met de tijd. Denk dat we wat dit stuk betreft wel milder zijn geworden bij het modereren. Voorheen gingen dat soort topics linearecta richting de MH, maar sinds een hele tijd is het in gesprek gaan met elkaar, TS en Mods, iets wat we graag nastreven.

kiki1976

Berichten: 16864
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Verwijderen van topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 22:30

Op fb al verschillende berichten van betreffende persoon voorbij zien komen waar ze de stal compleet afkraakt. Dus dat medium heeft ze al gevonden.

Daarnaast kan het voor bokt gevolgen hebben (smaad en laster) dat ze zulke berichten toestaan.
Neemt niet weg dat het dubbel overkomt natuurlijk.

Brainless

Berichten: 29748
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 22:35

kiki1976 schreef:
Daarnaast kan het voor bokt gevolgen hebben (smaad en laster) dat ze zulke berichten toestaan.
Neemt niet weg dat het dubbel overkomt natuurlijk.

Er zijn al gerechtelijke uitspraken dat een (SM)platform niet verantwoordelijk is voor de content van hun gebruikers.