Punz schreef:Eerlijk?
Ik wordt zo verschrikkelijk MOE van mensen die commentaar hebben op het werk wat ánderen verzetten. Ik zou zeggen: biedt je zelf aan als Nieuwsredactie lid, als bokt vrijwilliger en geef het vandaar uit vorm zoals jij vind dat het zou moeten
Zo niet: Wees blij dat er vrijwilligers zijn die dit doen, en verdraag dat je het zelf soms anders zou willen doen.
Gewoon
Simpelweg
#Doeslief
Eey easy
Ik zeg nergens dat de Nieuwsredactie slecht werk verzet he, sterker nog in mijn tweede bericht geef ik aan dat ik het ook ontzettend goed vind dat er een enthousiast team achter zit. Ik stoor me alleen wel aan de hoeveelheid berichten in de Actieve lijst. En zoals ik hierboven lees ben ik niet de enige, mijn vraag is eigenlijk alleen maar of ik dat kan filteren.
Firelight absoluut mee eens dat het geen doorlinken meer is! Dat was inderdaad wél irritant en nu is het tenminste een volledig bericht. Zeker een vooruitgang! Maarrrr, de optie van San87 vind ik een mooie, berichten staan op de voorpagina of in het juiste forum waar ze te vinden zijn voor mensen die ze willen lezen, wanneer er (veel) reactie op komt is hij ook te zien in Actieve Berichten.