Laden duurt lang en switchen naar verschillende topics ook, ligt dit aan mij of meer mensen last van?
Ja hier ook last er van, de voorbeeldpagina om iets te posten duurt hier ook veel langer om te laden als normaal
Ladybird schreef:Ik heb er ook last van! Ik denk dat Bokt het allemaal een beetje moeilijk vind op dit moment Het is ook zwaar om een website te zijn
Ah vandaar, ik gaf mij ipad al de schuld. Al een keer helemaal uitgezet in de hoop dat dat zou helpen. Niet dus.
Bokt is inderdaad heeeeeeeeel erg traag. Bart is op de hoogte, ik heb hem net een appje gestuurd met de vraag of hij mee wil kijken. Sorry voor het ongemak, hopelijk zijn we snel weer in de lucht.* hoopt dat bericht geplaatst wordt *
Oh ik wilde net zeggen dat ie hier toch gewoon weer op normale snelheid gaat Edit: mijn post wordt ook meteen geplaatst.
Bijna normaal, als je foto's wil uploaden gaat het wel maar in het uiteindelijke bericht duurt het nog effe
Het duurde mij zonet 2 minuten dit topic te openen, ik dacht ik kom later wel terug. Nu veel sneller! Hopelijk is het gefixt!
Inderdaad, Bart heeft 'm gereanimeerd Geen idee of alles weer helemaal werkt, maar we zijn in elk geval weer online.