Pagina opent te ver omhoog

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dax

Pagina opent te ver omhoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-21 18:32

Er is een automatische functie dat een topic altijd opent op de berichten die je nog niet hebt gelezen. Het valt mij de laatste tijd heel vaak op dat als ik een topic open waar nieuwe reacties in staan, het topic te ver naar boven opent, of wel bij het juiste bericht opent maar dan naar boven springt, naar oudere reacties eerder op de pagina dus. Dit gebeurt vooral heel erg veel bij topics met foto’s (bijvoorbeeld [VT] [FOTO] Show jouw maaltijd Deel 2!) waardoor je ook bij een verspringing van 2/3 reacties een flink eind moet scrollen om weer bij nieuwe reacties uit te komen.

Hebben meer mensen hier “last” van of ligt dit aan mijn eigen apparaten?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 21:54

Klopt. Bij mij alleen in topics waar foto’s staan op de betreffende pagina. Dan begin ik weer boven de foto’s en dan denk ik steeds: die heb ik toch al gezien? En dan moet ik helemaal naar beneden scrollen voor de laatste reactie.
Maar hier zijn al meerdere topics over geweest trouwens, het is alleen nog niet opgelost.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 22:17

Foto topics inderdaad, heb ik ook. Dan opent hij in eerste instantie wel op de goede plek, maar moeten de foto’s nog geopend worden en door het openen van de foto’s zakt het nieuwste bericht naar beneden.
Lijkt wel of hij voor foto’s 1 regelhoogte meeneemt naar geen rekening houd met de hoogte van de foto’s. Ik heb er dan ook alleen last van op de tablet of computer. Op de telefoon waarbij de foto’s handmatig geopend moeten worden door op [img] te drukken heb ik er geen last van.

Dax

Re: Pagina opent te ver omhoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-21 22:19

Ah, ik wist niet dat er al topics over waren geweest! Dan ligt het in ieder geval niet aan mij :D