Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
Ymor schreef:Over welk topic en welke foto’s heb je het in dit geval? Ik zie als ik in je berichten kijk best veel verwijderde foto’s. Een aantal staan er nog maar die zijn niet via bokt geupload.
Neonlight schreef:Als je de cache leegt zie je ze niet meer, je ziet ze nog omdat ze in het geheugen van je apparaten staan.
germie schreef:Neonlight schreef:Als je de cache leegt zie je ze niet meer, je ziet ze nog omdat ze in het geheugen van je apparaten staan.
Nou, het is dan wel erg raar, ik open een browser die ik nooit gebruik, daar staan ze nog, moest zelfs mijn wachtwoord opzoeken, ik open de pagina via een anonieme proxy, en ook daar staan ze. Op 3 apparaten zie ik ze nog gewoon.
Sintara schreef:Hoe verwijder je foto's uit je bokt upload dan?
Muiz schreef:Hoelang geleden heb je ze verwijderd? (De foto's die je eerst probeerde te verwijderen)
Het kan zijn dat de databeest er even over na moet denken.
nienke555 schreef:germie schreef:Nou, het is dan wel erg raar, ik open een browser die ik nooit gebruik, daar staan ze nog, moest zelfs mijn wachtwoord opzoeken, ik open de pagina via een anonieme proxy, en ook daar staan ze. Op 3 apparaten zie ik ze nog gewoon.
In welk topic staan ze? Dan zal ik even kijken of ik ze nog zie, misschien zie jij ze alleen zelf nog
Niobe schreef:germie schreef:Dan heb ik een verzoek om een geheel topic te verwijderen en ook wel direct wegens dus potentieel copyrightmisbruik. Dan moet er in ieder geval meer moeite gedaan worden om de foto's te vinden.
Heb je ze dan geplaatst terwijl het van de fotograaf niet mag?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers