Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
MarcoBorsato schreef:Is de NR dan niet gewoon een beetje overbodig geworden als jullie geen tijd hebben om zelf te schrijven en door-klik-dingen plaatsen?
Hilli schreef:MarcoBorsato schreef:Is de NR dan niet gewoon een beetje overbodig geworden als jullie geen tijd hebben om zelf te schrijven en door-klik-dingen plaatsen?
Dat is al regelmatig gevraagd, er zijn suggesties gedaan hoe je er als NR mee om kan gaan, enzovoort. Er wordt vervolgens aangegeven "we nemen het mee, we denken erover na" maar er komt nooit iets terug. Of ik zie het over het hoofd. Dat kan natuurlijk ook.
Ik gun de NR een leukere functie dan kopiëren en plakken van andermans tekst
Boras schreef:Ik kan het werk van de NR wel waarderen.
Ik maak dankbaar gebruik van haar nieuwsselectie. Een extra klik vind ik geen probleem.
tamary schreef:Boras schreef:Ik kan het werk van de NR wel waarderen.
Ik maak dankbaar gebruik van haar nieuwsselectie. Een extra klik vind ik geen probleem.
![]()
Geen tijd om al die nieuwssites door te spitten en wil toch wel een beetje weten wat er gaande is.
Daihyo schreef:Ik schop het topic even omhoog.
Gisteren stuurde ik dit bericht door aan de Nieuwsredactie: https://www.facebook.com/vanolsthorses/ ... 777214985/
Ik kreeg terug dat het niet geplaatst kon worden omdat het Engels is. Nu zijn er weer 3 zinnen overgenomen van Horses met een doorverwijzing.
Waarom kon dit bericht niet gewoon vertaald worden als nieuwsbericht met een link naar het originele bericht op FB en wordt er (imo erg makkelijk) gekozen voor een bericht van Horses?
Zoveel werk is een vertaling van een bericht als deze toch niet?
Ik vind het oprecht jammer en een gemiste kans om originele berichten niet te gebruiken en alles door te linken. Dat dat soms gebeurt, dat kan. Maar dat hoeft toch niet altijd als er een origineel bericht beschikbaar is?
Gebruikers op dit forum: eva1969 en 0 bezoekers