Jaren geleden was ik echt een fanatiek bokker! Bekend onder de naam Navidad, helaas mijn wachtwoord vergeten ern die email ook inmiddels niet meer in gebruik, dus maak daarom een nieuwe start.
Ik ben een 33 jarige man, en woon samen met mijn vriend in het gelderse Duiven, Ik ben de trotse eigenaar van 2 geweldige paarden die beide voor mij mijn leven zijn.
Hier een foto van mijn vriend en mij,
Op mijn 11 jarige ruin Seren's Fidelius (For Romadour x Rooney x Negro) Verder info komt in het paarden gedeelte.

Ook zal ik de paarden en de hond even voorstellen,
Seren's Fidelius, (For Romadour x Rooney x Negro) Stalnaam: Ernst.

Over Ernst kan ik een boek schrijven, Dit paard is al zo ontzettend lang mijn Soulmate, en is ook echt een grote clown van nu inmiddels 1,82 hoog. Ernst is op 3 jarige leeftijd in mijn leven gekomen, dit paard was in eigendom van mijn beste vriendin, waar ik ook op stal werkte.. Ik zag hem de eerste keer staan en er was echt een volledige klik, nooit gedacht maar zeker wel gedroomd, dat dit paard ooit in mijn eigendom zou zijn. Ik heb hem vanaf zijn 3e tot zijn 5e op wedstrijd uitgebracht met vele successen, maar ben er ook in de jaren achter gekomen dat hij anders was, hij kon zich volledig afsluiten en hij vind het nog ten aller tijden spannend op vreemd terrein, vele mensen die mij toen voor gek verklaarde om er uberhaupt op te stappen.. Maar ik zag veel meer in dit paard, net als zijn voormalige eigenaresse, en tevens nog steeds mijn beste vriendin.
Vorige jaar in februari kreeg ik het aanbod om hem te kopen, en uiteraard, die heb ik met beide handen aangenomen.
Inmiddels start ik hem succesvol in het M1, we hebben helaas wel wat pech gehad, maar zijn weer goed op weg. Laat de wedstrijden maar weer komen!!
Hier nog een paar foto's van Ernst (Fidelius)

Nu mijn 2e paard,
Lad O Seren (de Niro x Cocktail) Stalnaam Maxx.

Maxx is een 4 jarige ruin, die sinds januari 2020 in mijn bezit is. Ik rij hem gemiddeld 2 keer per week, nog maar 20 minuutjes, puur omdat hij nog erg jeugdig is, en nog wat overbouwd en zo heeft die de tijd.
Het is de bedoeling dat we straks wat kilometers gaan maken in het L1 of L2. Maxx had ik eigenlijk aangekocht voor de handel, maar kan hem nu al niet meer missen.

Ik hoop dat jullie nu een beetje een beeld bij me hebben.
Ik ben benieuwd naar alle anderen!!