Uitloggen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33913
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Uitloggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-20 00:05

Hoi!

Ik word steeds weer uitgelogd terwijl ik niet van netwerk oid wissel! Echt om de paar pagina’s ben ik aan de beurt. Met Safari op een iPhone 8plus. Op mijn WiFi thuis die het wel gewoon doet.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33913
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Uitloggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-20 00:07

Gebeurt nog steeds...

prugelpiet

Berichten: 12612
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Uitloggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 00:09

Als ik gewoon aan het bokken ben wordt ik niet uitgelogd, maar ik moet wel heel vaak opnieuw inloggen als ik bokt open op mijn telefoon. Terwijl ik op automatisch inloggen sta en bokt gewoon op mijn beginscherm staat als link naar mijn eigen berichten.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41694
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: Uitloggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 11:44

@MarlindeRooz; Bedoel je dat je op je netwerk thuis met je telefoon geen problemen hebt en dat je uitgelogd raakt als je onderweg bent?

Met uitloggen zijn al een flinke tijd af en toe problemen. Erg vervelend en ook erg lastig om hier de vinger achter te krijgen. Probleem is dat af en toe mis gaat en over het algemeen is het uit zichzelf weer opgelost voor we er echt in kunnen duiken.

thequeensmum
Berichten: 3600
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 11:58

prugelpiet schreef:
Als ik gewoon aan het bokken ben wordt ik niet uitgelogd, maar ik moet wel heel vaak opnieuw inloggen als ik bokt open op mijn telefoon. Terwijl ik op automatisch inloggen sta en bokt gewoon op mijn beginscherm staat als link naar mijn eigen berichten.

Dit heb ik ook een poos gehad, tot ik ontdekte dat ik mijn iPhone op privémodus had staan

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33913
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-20 12:04

BartVB schreef:
@MarlindeRooz; Bedoel je dat je op je netwerk thuis met je telefoon geen problemen hebt en dat je uitgelogd raakt als je onderweg bent?

Nee ik had/heb (geen idee ben niet thuis) problemen als ik op mijn eigen wifi netwerk zit. Gewoon binnen 10 meter van mijn router logt hij mij steeds uit.

TequilaRos

Berichten: 4466
Geregistreerd: 31-10-04
Woonplaats: Leek

Re: Uitloggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 08:40

Ik heb hetzelfde probleem (ineens), maar dan gewoon op de pc. Meestal als de pc uit is geweest, maar soms ook binnen een half uur of uur ben ik zomaar uitgelogd. Terwijl ik "altijd automatisch ingelogd" zou moeten zijn.