Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djodjodjo schreef:Dat lijkt iets wat de afgelopen jaren zo normaal is geworden. Heb gelukkig nooit mijn paard hoeven verkopen, dus de emotionele lading is er bij mijn advertenties nooit geweest. Maar hoe lastig is het om er een zin van te maken en je naam er onder te zetten? Dat komt echt al een stuk sympathieker over dan 1 woord. Je hoeft heus niet gelijk alles bloot te leggen. Hoewel ik dat denk ik wel zou doen als ik écht interesse in een paard zou hebben, maar goed. Zou als verkoper denk ik niet eens de moeite nemen überhaupt te reageren op 1 woord.
Ik heb even naar je advertentie gekeken, en begrijp dat je paard in de lagere prijsklasse valt. Om soort van koopjesjagers te voorkomen snap ik heel goed dat je de directe vraagprijs er niet bij zet. Maar wat degene boven mij zeggen, het zou wel duidelijkheid geven en veel herhaaldelijke vragen voorkomen.
Cowgirl schreef:Overigens zou ik zelf nooit reageren op een advertentie waar geen vraagprijs staat.
Als ik de foto zie en ik vind het paard leuk wil ik gelijk weten of hij binnen budget past nders hoef ik niet verder te lezen.
pmarena schreef:En zoveel moeite is het toch ook niet om even te tikken:
"goedemiddag, wat een aansprekend paard! *vraag* groetjes *naam* "