[Tech]Nepnieuws reclame

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fohadie
Berichten: 4303
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 21:30

Jahoor, Geert was er weer. Heb weer op het kruisje geklik en als ongepast gemeld.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37273
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 12:10

Ik heb vandaag zowel geert wilders als die screenshot hierboven van een aziaat. Irritante is dat ze nu bewegen hier. _-:( myprimaryways?

Nico12
Berichten: 814
Geregistreerd: 15-02-12

Re: [Tech]Nepnieuws reclame

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 12:48

Reclame die hier voor bij zou komen zie Ik als weggegooid geld. Ben er immuum voor. Kan mij niet herinneren dat Ik ooit in mijn leven aangeklikt hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 12:59

karuna schreef:
Ik heb vandaag zowel geert wilders als die screenshot hierboven van een aziaat. Irritante is dat ze nu bewegen hier. _-:( myprimaryways?


Zou wanneer dit weer voorkomt, het report ads formulier kunnen invullen? Dat scheelt enorm zoeken!
Ik kan 'm zo niet 1 2 3 vinden in de advertenties, wel een hoop andere van dit soort nepnieuws reclame en die zijn allemaal geblokkeerd :j

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37273
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 13:08

Hoe vul ik dat formulier in? Nu ik dit typ draait de wilders reclame irritant erboven

Erger nog ik meld hem bij google krijg de melding advertenfie is gesloten en meteen erna is hij er weer -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 13:10

karuna schreef:
Hoe vul ik dat formulier in? Nu ik dit typ draait de wilders reclame irritant erboven

Erger nog ik meld hem bij google krijg de melding advertenfie is gesloten en meteen erna is hij er weer -:(-


Stond in een ander topic, maar dan ook hier, wat handiger :j

[***] schreef:
https://www.bokt.nl/tools/reportads.php

Dus wat je dan doet is --> Je pagina loopt vast door de reclame, je kopieert deze link https://www.bokt.nl/tools/reportads.php en plakt die in je URL balkje, vult in wat er is gebeurd en welke reclame het is (hoe meer info, hoe beter!) en Bart krijgt deze melding en kan de advertentie opsporen :j

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37273
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 13:11

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Deze blijven elkaar dus afwisselen. Een continue beweging van die schermen waardoor het traag wordt ook

Anoniem

Re: [Tech]Nepnieuws reclame

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 13:14

Ik kan 'm bij de advertenties waar ik bij kan niet vinden, dus zou je dan alsjeblieft het formulier kunnen invullen? Dan kan Bart 'm zo snel mogelijk blokkeren :j

Dank je wel voor het melden overigens! :D

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37273
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 13:18

Heb ik gedaan maar kan geen link bijvoegen van de advertentie -O- of ik doe iets fout

Ik heb hem nu alleen nog maar zie ik. Elke andere advertentie lijkt verdwenen nadat ik hem een keer met x gemeld heb bij google
Laatst bijgewerkt door karuna op 31-07-20 13:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: [Tech]Nepnieuws reclame

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 13:20

Nee dat is prima zo :j Het gaat erom welke advertenties er bij je zichtbaar waren, Bart weet dan genoeg :j
Link zou fijn zijn, maar is niet erg als het niet lukt.

chanicha

Berichten: 12167
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 14:16

Hier ook weer steeds Geert in beeld, boven en beneden.
Afbeelding

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8340
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: [Tech]Nepnieuws reclame

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 14:35

Bedankt voor het melden! Ik ga zo even een rondje doen en geert weer naar huis sturen :j